יום רביעי, 24 בפברואר 2010

בראץ צביעה


משחק בראץ צביעה מעניין ומגוון. משחק צביעה של בראץ מתאים לילדות קטנות מכיון שהוא יאנו דורש שליטה בעכבר תחת מגבלת זמן או זריזות ולכן מאפשר גם להתאמן בהזזת עכבר המשחב.
משחק צביעה בראץ אונליין, משחק ללא הורדה שמשחקים ישירות מהאתר אונליין ומתאים גם למסיבת בראץ או מפגש ומשחק של כמה חברות שרוצות להעביר את הזמן יחד.
איך משחקים במשחק צביעה של בראץ?
המתינו לטעינת המשחק. תופיע תמונה של בובת בראץ ומצד שמאל שלה שתי פלטות: פלטת צבעים ופלטת דוגמאות. בחרו דוגמא או צבע על ידי הקלקה על הדוגמא או הצבע שאתם בורחים. הקליקו על החלק בציור של בראץ אותו אתם רוצים לצבוע. זה הכל! תוכלו לבחור מבין המון צבעים וגוונים, וגם מבין כמה דוגמאות: משבצות, לבבות, פרחים, ספירלות ועוד, מה שהופך אותו למשחק צביעה מקסים ומקורי של בראץ.
יש רק בעיה אחת, אבל כאן אתם, או אתן – נכנסים לתמונה: בראץ ריכה גם קצת בגדים. לאחר שתבחרו לה בגדים ותשלבו ותעצבו את הופעתה של בראץ, תוכלו לצבוע גם את פריטי האופנה והבגדים של בראץ בצבעים ודוגמאות שונות.
בתחתית המשחק יופיעו כמה כפתורים. בגדים ואביזרי אופנה של בראץ לבחירה משמאל לימין: כובעים, שיער, חולצות, מכנסיים וחצאיות, נעליים, תיקים, משקפי שמש.
הקליקו על עיגול הכובעים כמה פעמים כדי לעבור מכובע לכובע ולראות סגנונות שונים ואיך הם נראים על בובת הברץ. לאחר בחרתם כובע, צבעו אותו על ידי בחירת צבע והקלקה על החלק של הכובע אותו תרצו לצבוע.
תוכלו לבחור מבין כמה כובעים, כמה תסרוקות שונות לצביעה, כמה חולצות וגופיות, מכנסיים וחצאיות שונות באורכים שונים, ארבעה זוגות נעליים לצביעה, ארבעה סגנונות של תיקים וארבעה זוגות משקפי שמש.
בחרו את כל הפריטים ואביזרים שתרצו, צבעו להנאתכם ובסוף לחצו על הכוכב מצד ימין כדי לראות איך יצאה בובת בראץ שצבעתם. משחק צביעה יפה של בראץ עם המון אפשרויות משחק. קל מאוד וכייפי. אפשר לנקות בכל שלב את העיצוב שלכם על ידי לחיצה על הכוכב הצהוב מצד שמאל. צביעה מהנה!


הנה עוד משחק צביעה מתוק של בראץ בסגנון קצת שונה, עם תכונות אחרות ואפשרויות שונות למשחק, כדי שלא תשתעממו. המתינו לטעינת המשחק.
לפניכם שתי תמונות בראץ, בחרו בצבע הרצוי על ידי הקלקה עם קצה המברשת על הצבע. הקליקו על החלק בציוק בראץ אותו תרצו לצבוע. לאחר הצביעה תוכלו להוסיף קישוטים. גררו את הקישוטים מהריבוע אל כל מקום בציור. לרשותכם פרח, פרפר, סרט פפיון, בלון ועוד. צביעה נעימה!

בראץ משחקים

בראץ

יום שלישי, 23 בפברואר 2010

הכנת סבונים של בראץ

בנות מאוד אוהבות הכנת סבונים. הן נהנות להכין סבונים בבית, עם החברות במשחק או במסיבה, לכבוד ארוע ובתור מתנה. אפשר להכין סבונים של בראץ על ידי שימוש בערכה מוכנה או בתבניות בראץ שיש לכם מערכות יצירה אחרות, כמו גבס למשל.
אם אין לכם תבניות של בראץ, תוכלו להכין סבונים של בראץ על ידי שימוש בתבניות בצורת לב, פרח, כוכב, צדפה, יהלום וכדומה, או ליצור שרשרת סבונים.
את הסבונים שהכנתם עיטפו בניירות עטיפה דקים כמו נייר משי צבעוני או צלופן, קישרו בסרט צבעוני והדביקו מדבקה של בראץ מעל.
תוכלו גם להכין שרשרת סבונים מפוארת של בראץ. הכינו כמה סבונים בכל מיני צורות , עשו בהם חור על ידי נעיצת שיפוד דרך הסבון לפני שהוא מתייבש.
קישרו את הסבונים על חבל דק או חוט עבה עם קשרים ביניהם כך שהסבונים יחזיקו על החבל במרווחים.
בסוף החבל קישרו לולאה ובסופה השחילו חרוז במראה יהלום.
את יצירות הסבונים שהכינה כל ילדה היא יכולה לקחת הביתה בתור הפתעה מקורית.
כדי להכין סבונים של בראץ, תוכלו להשתמש בערכות של הכנת סבונים מוכנות לשימוש. יש כמה סוגים של ערכות להבנת סבונים, חלקן מצריכות חימום שעווה, מה שמצריך עבודה של מבוגר ובכל מקרה, גם עם עזרת מבוגר, אנו לא מתלהבים מהעבודה עם שעווה רותחת בקרבת ילדות, במיוחד לא במסיבה עם הרבה אקשן, הרבה ילדים ובלגן.
עדיף לבחור ערכה של יצירת סבונים שלא מצריכה המסה של השעווה. הערכות הללו כוללות פתיתי סבון קטנטנים בכל מיני צבעים, תבניות בצורות וניירות עטיפה ומדבקות לקישוט.
איך מכינים סבונים בעצמכם? לוקחים את פתיתי הסבון, מכניסים אותם לתבנית בצורה שמתאימה לנושא בראץ או לנושא המסיבה, מוסיפים מעט מים עד שכל הפתיתים נדבקים זה לזה. מועכים את העיסה הזו בתוך התבנית כדי שתתגבש לסבון אחיד. מוציאים מהתבנית ומניחים לייבוש.
בתום ייבוש הסבונים, עוטפים אותם בניירות עטיפה, ניירות משי או צלופן, קושרים בסרט יפה ומדביקים מדבקה של בראץ. אפשר גם לכתוב שם או ברכה קטנה, ואפשר גם ליצור קוסאות קטנות מקרטון צבעוני כדי לשמור בו את הסבונים שיצרתם. את קופסרת הקרטון מקשטים במדבקות בראץ ודבק נצנצים.

יום שני, 22 בפברואר 2010

עוגת בראץ bratz cake

רוצים להכין עוגת בראץ בקלות ובעצמכם, בלי להוציא יותר מדי כסף ולהשיג תוצאה מקסימה שתשמח את הילדה? עוגת בראץ לכבוד יום הולדת, מסיבת פיג'מות, מסיבה בבית או כל ארוע אחר.
הכנת עוגת בראץ היא פשוטה מאוד.
מחליטים על סגנון: בראץ יהלומים, בראץ לבבות, בראץ מלאכיות הרוק, בראץ בייבי, בראץ אופנה. זאת כדי להחליט על מוטיבים לעוגה וקישוטים. למשל, עוגת בראץ לבבות תכלול צבעים כמו: ורוד, אדום, לבן ומוטיבים של בראץ ולבבות. מוטיבים אחרים שמתאימים לקישוט עוגת בראץ: כוכבים, מיקרופון, משקפי שמש, תיק, תכשיטים, יהלומים, גיטרה, מלאך, נעלי עקב, איפור.
ישנן כמה דרכים להכין עוגת בראץ בעצמכם: ציור בראץ על גבי העוגה, פיסול בראץ מבצק סוכר, עוגת בראץ עם בובת בראץ.
רמז: עוגת בראץ עם בובת בראץ היא הכי קלה להכנה ומרשימה מאוד ולכן נתחיל איתה.
אפו עוגה בתבנית עגולה עמוקה (יש תבניות מיוחדות), אם אין לכם תבנית בצורה כזו, פשוט תאפו 2 עוגות עגולות בקוטר קטן ושימו אותן אחת מעל השנייה. כדי להדביק את העוגות אחת על השנייה ולייצבן, ניתן להדביקן עם סירופ שוקולד או ריבה.
אחרי שהצבתם את שתי העוגות זו על גבי זו, חיתכו צורה של חצאית גבוהה, לא יותר מדי, רק שיפוע קטן מכל צד ייתן אפקט של חצאית מתרחבת. לא נעים לאמר, אבל זה כמעט נגמר! כן, זה קל מאוד.
עכשיו יש לכם כמה אופציות לקישוט החצאית הזו, לפני שנתקע באמצע בובת בראץ, עד לתחתית, כך שייראה רק הראש של בראץ והעוגה תהיה השמלה.
הנה רעיונות לציפוי החצאית של עוגת בראץ:
1. ציפוי עם בצק סוכר, הדרך הכי מהירה וקלה לדעתי. דורשת קנייה של בצק סוכר ורוד או בכל צבע שתרצו. אפשר גם לקנות בצק סוכר לבן ולצבוע אותו עם צבעי מאכל כך שיהיה לכם בצק סוכר בכמה צבעים, שימושי גם לקישוטים. רדדו את בצק הסוכר הורוד (אם זה בראץ לבבות, אז בצק סוכר אדום או לבן שמעליו תדביקו לבבות בצק סוכר צבע הנגדי, לבן או אדום). צפו את העוגה בריבה או שוקולד כדי להדביק עליה את בצק הסוכר. לפפו את בצק הסוכר על מערוך. הניחו את המערוך עם בצק הסוכר בתחתית העוגה והתחילו לגלגל את המערוך כדי לשחרר ממנו כל פעם עוד חלק מבצק הסוכר המרודד, עד שציפיתם את כל העוגה בבצק סוכר. כעת הכינו קישוטים מבצק סוכר, בעזרת חותכני צורות קטנים או צורות מוכנות מבצק סוכר שקניתם: לבבות, כוכבים או תמונה אכילה של בראץ. זהו! במרכז הכניסו בובת בראץ לכל האורך, עד שרואים רק את הראש שלה, עוגת בראץ היא החצאית שלה, למעשה.
2. ציפוי בממרח שוקולד שעליו מסדרים עדשים או מרשמלו.
3. קרם וניל ועליו מקשטים בתותים.
עוגת בראץ הבאה משלבת ציור על גבי עוגה. הכינו עוגה עגולה או עוגה בצורת לב. צפו אותה בבצק סוכר לבן. העתיקו תמונת בראץ לנייר פרגמנט שקוף ועיברו על הקווים על גבי בצק הסוכר. כעת צבעו את התמונה בעזרת צבעי מאכל טבולים במכחול (חדש!) ודק או בעזרת טושים מבצעי מאכל שניתן לקנות בחנויות הבישול והאפייה. ציור על גבי עוגה יכול להיות מסובך, תתאמנו קודם על חתיכת בצק סוכר בצד.
עוגת בראץ המשלבת פיסול בבצק סוכר. אפשר לקנות דמויות מוכנות או לפסל דמות בראץ בעצמכם מבצק סוכר ולבניחה במרכז העוגה. א הדמות אפשר להניח על לב גדול אדום מבצק סוכר, על פרח מסוכר וכדומה. קשטו מסביב בסוכריות וצורות בצק סוכר מוגנות: מלאכים, פרפרים, לבבות, כוכבים וכולי.
זהו! עוגת בראץ מוכנה מעשה ידיכם ליומולדת או כל מסיבה. שיהיה טעים ושמח!

יום חמישי, 18 בפברואר 2010

הזמנות בראץ ליום הולדת

הזמנות למסיבה של בראץ שאפשר להכין לבד. איך מכינים הזמנות ליום הולדת בראץ, למסיבת פיג'מות, מסיבת בנות או פעילות מפגש כלשהי של הילדות? זה פשוט מאוד, ויש לנו המון רעיונות.
1. הדפיסו תמונות של בראץ והדביקו על גבי בריסטול או נייר מכתבים יפה. אם מצאתם נייר מכתבים עם כל מיני ציורים של אקססוריז, כמו פלאפון, תיקים, מיקרופון ותכשיטים, מעולה! נסחו את ההזמנה שלכם למסיבת בראץ, הוסיפו מדבקות בראץ ומרחו דבק נצנצים (לא יותר מדי) מעל.
2. קחו ניר מכתבים יפה, למשל נייר מכתבים של בראץ או נייר מכתבים פרחוני. כיתבו או הדפיסו עליו את ההזמנה שלכם וגלגלו אותו. הכניסו אותו לבקבוק קטן, או קישרו בסרט והדביקו מדבקה של בראץ במקום הקשירה. הזמנות בראץ מקוריות שקשה להתעלם מהן.
3. הכינו קובץ מחשב, למשל PPT של ההזמנה שלכם. העתיקו את הובץ לדיסקים. הדפיסו הזמנות בראץ עגולות והדביקו אותן כל גבי דיסק. חלקו לכל ילדה הזמנה על גבי דיסק, שאם היא תכניס אותו למחשב, היא גם תראה את אותה הזמנה במצגת! אפשר לשלב במצגת תמונות בראץ, שלכם, או תמונות של כל הילדות.
4. הכינו הזמנות בראץ קשיחות מבריסטול מקופל לשניים, הדפיסו או הדביקו מדבקות של בראץ ונסחו את פרטי ההזמנה והמסיבה. בחלק העליון של ההזמנה הדביקו חוט דמוי שרשרת, או תליון קטן, אפשר להשיגם לפי מטר בחנויות יצירה. לחילופין, אפשר לקשט בפאייטים ויהלומים להשגת מראה של הזמנת תכשיטים.
5. הזמנות בראץ מלאכיות הרוק: קחו רעיונות ליצירת הזמנות ושלבו מוטיבים וציורים או מדבקות של מיקרופון או גיטרה.
6. הזמנות בראץ בייבי: איספו כמה מוטיבים של בראץ בייביז, למשל תמונות או מדבקות של בראץ בייבי, בקבוקי תינוק, מוצצים וכדומה. הדביקו על ההזמנה את הציורים והמדבקות וקשטו בנצנצים. גלגלו את ההזמנה, קישרו אותה בחוט טואת חלקו השני של החוט השחילו בידית של סוכריית מוצץ. חלקו לכל ילדה סוכריית מוצץ עם הזמנה למסיבה, ותהיו בטוחים שהיא לא תשכח!

יום שלישי, 9 בפברואר 2010

תחפושת בראץ bratz costume

תחפושת בראץ לפורים המתקרב, תחפושת ליום תחפושות בגן, למסיבת תחפושות או כדי להתחפש ולשחק בבית.
תחפושת בראץ אפשר לקנות, כמובן מוכנה וממותגת כמיטב המסורת, או להכין לבד כמיטב המסורת המשפחתית.
תחפושות בראץ מוכנות לא קשה להשיג ובטווחי מחירים די רחבים. למעשה, תחפושות של בראץ נמכרות בחנויות במהלך כל השנה, מכיון שאבזרי בראץ, תחפושות של נסיכות או בובות קיימות כל השנה בחנויות, ומשמשות למשחק של בנות "כמו גדולות".
הכוונה לכובעים, שרביט, כתר, אפודות, תיקים, תכשיטים ואביזרים שונים.
מי שיש לה אביזרים כאלה בבית, יכולה להחליט שזה הזמן לעשות בהם שימוש מושכל, להוסיף גם חולצה עם הדפס בראץ, ג'קט ג'ינס, איפור ותסרוקת ויש לכם תחפושת.
בראץ, שלא כמו דמויות פיות, פרפרים וכדומה, לובשת בגדים בסטייל דוגמנית, אך דומים מאוד לבגדים שיש לכל אחת בארון. שמלה, ג'ינס, חולצה וג'קט. כך שקל מאוד להרכיב או להכין תחפושת בראץ לבד.
כדי להכין תחפושת בראץ חישבו על הבגד העיקרי: חצאית וחולצה או מראה ג'ינס? אפשר לשלב בבגדים מוטיבים נוצצים, למשל ג'ינס וחולצה עם אפליקציות מבדים נוצצים, מבריקים או דמויי פרווה.
כשחושבים על זה, די קל לקחת חולצה ארוכה ישנה ולהוסיף לה כמה מוטיבים כאלה.
כמובן שהבנות רוצות גם תמונה של בראץ שתעטר את התחפושת.
לכך יש כמה אפשרויות לא קשות במיוחד:
ראשית, אפשר לעשות שימוש בחולצה ישנה עם הדפס בראץ או לגזור הדפס של בראץ מתיק או בגד ישן ולתפור לחלק העליון של התחפושת או לג'ינס.
אפשרות נוספת היא להעתיק ציור של בראץ – להדפיס ולהעתיק את הקווים החיצוניים בעט כהה, אל הבד. למשל, על ג'ינס ישן, ג'קט או חולצה ישנים וכדומה.
את ציור הבראץ שהעתקתם אל הבגד, צבעו בצבעי בד ויש לכם בגד מקורי ומקסים שהילדה תתרשם ממנו מאוד. כל בגד בראץ שאתם מכינים ישתדרג ברגע שתוסיפו לו נצנצים, אפשר להתשמש בדבק נצנצים או הדבקת פאייטים ישירות על הבד.
אחרי שנסגרתם על הבגד העיקרי של תחפושת בראץ שלכם, התחילו להוסיף אביזרים, בלעדיהם בראץ לעולם אינה מושלמת...תלוי בסגנון הבראץ שהילדה רוצה. בראץ מלאכיות, בראץ בסגנון רוק, בראץ דוגמנית, בראץ רקדנית וכולי. למשל, אפשר להוסיף כתר, כנפיים, תיק, מיקרופון צעצוע, אוזניות, כל מה שנראה קולי בעיני הילדה שלכם, הולך.
כל מי שרוצה להתחפש או לחפש את הבת שלה לבראץ אך לא מוכנה לשמוע על איפור, אל תמשיכי לקרוא. מה לעשות, לא כולם אוהבים איפורים בפורים, אבל אם הילדה בחרה להתחפש לבראץ היא מצפה לזה. ראיתם פעם בראץ בלי איפור? נכון שלא, כי אין דבר כזה כנראה.
תסרוקת שתלשים את תחפושת בראץ קל להעתיק מכל תמונת בראץ שיש לכם: קוקו גבוה, אביזרי שיער נוצצים, קוקיות גדולות וכדומה.
עוד רעיונות להכנת תחפושת בראץ או תחפושות בראץ מוכנות לפורים? בבקשה: כל בגד יכול לעבור הסבה לתחפושת בראץ על דמויי פרווה, תחרה בקצוות, נעליים גדולות ואביזרים מתאימים. חישבו על כל מיני גאדג'טים לילדים שיש לכם בבית כמו מדונה, אוזניות, מיקרופון, תיקים וכובעים. תוכלו להתאימם ולשלבם כדי ליצור תחפושת בראץ מעודדת, תחפושת בראץ רקדנית, בראץ כוכבת רוק או בראץ מלאכית.
מוטיבים של בראץ לציור על בד או שילוב בתחפושת: לבבות, פרחים, נצנצים, יהלומים, גיטרה, פלאפון וכדומה. תחפושות בראץ מוכנות קיימות בחנויות במגוון מחירים, החל מאביזרים בודדים כמו אפודות, כובעים, נעליים, תיקים, גרביונים – ועד תחפושת שלמה הכוללת בדרך כלל שמלה חצאית וחלק עליון.

יום שני, 1 בפברואר 2010

לאפר בראץ - משחק רשת

רוצה לאפר בראץ? משחק אונליין שמאפשר לך לאפר בראץ יפה בכמה קליקים, משחק רשת ללא הורדה או התקנה. שחקו אונליין ובחינם.
כדי לאפר בראץ, בחרי אחת מתוך ארבע דמויות בראץ גדולות שבמשחק.
לאחר מכן בחרי תסרוקת ואז תתחילי לאפר. בחרי לאפר עם אודם, סומק או צלליות.
לאחר מכן בחרי צבע איפור והקליקי עליו.
מבין תסרוקות בראץ שתוכלי לבחור מתוכן: תסרוקת בלונדינית ארוכה, בלונדינית קצרה, שחורה קצרה, שחורה ארוכה, תסרקות סגולה ורודה , קוקו אסוף חום בהיר, קוקו בלונדיני, תסרוקות ארוכות עם פוני בגווני חום או ג'ינג'י, ועוד המון תסרוקות מדהימות.
עכשיו משבחרת תסרוקת מתאימה, את יכולה להתחיל לאפר בראץ: בחרי אודם באחד הגוונים: אדום, בורדו, ורוד, בז' או סגול בהיר.
בשלב הבא התאימי צללית לאיפור שהתחלת. המשחק כולל בחירה מבין 10 גווני צלליות לעיניים: ירוק, ורוד, סגול, תכלת, כחול, טורקיז, צהוב, אפור, חום וב'ז.
לאחר איפור העיניים בחרי סומק שיתאים לאיפור של בראץ: ורוד כהה, ורוד בהיר, סגול בהיר, חום בהיר, חום כהה, אפרסק או בורדו.
משחק קצר וקולע לילדה שרוצה לאפר בראץ בקלות, עם צבעים יפים, להתאים צבעים ולנסות סגנונות שונים. מגוון התסרוקות והדמויות לבחירה מספק מגוון אפשרויות לאפר ולשחק משך זמן רב, בלי לעבור מסכים מה שהופך את המשחק למהנה ביותר


Fan of dress up games at dressup247.com!
בראץ , יום הולדת בראץ לבנות ובנים
בראץ משחקים
בראץ צביעה

משחק איפור בראץ