יום ראשון, 17 ביולי 2011

הלבשת בראץ מסיבת החופש הגדול


סוף השנה בהחלט הגיע, שנת הלימודים הסתיימה, יצאנו כבר לחופש הגדול, ובהחלט הגיע הזמן לערוך מסיבת סוף שנה מיוחדת, מהממת ומשגעת! גם בנות בראץ מבינות עניין, ואת מסיבת סוף השנה הזו הן ממש לא מתכוונות להחמיץ. גם בובות בראץ נזמין למסיבת סוף השנה המיוחדת שלנו, והשמחה תהיה רבה, וכמובן צבעונית.
איך לא? עם מלתחה כה עשירה ומיוחדת, מלאה בגדי בראץ מהממים, בגדי מסיבה ואופנה שכולה חגיגה, תהיה פה יופי של מסיבה. מוכנות להתחיל לחגוג את החופש הגדול והקיץ?
הלבישו בובות בראץ בבגדי מסיבה כיפיים וצבעוניים, שמתאימים כדי לרקוד, לחגוג וליהנות.
התחילו במגוון תסרוקות צבעוניות, אפילו קארה בצבע ירוק מצאתי בתוך החגיגה הזו.
השמלות נוצצות וצבעוניות, חלקן בצבעי ניאון זוהרים ויפים, החולצות מעוצבות עם סרטים ויהלומים, ולכך ניתן להתאים חצאיות או מכנסיים מתאימים, וכמובן סנדלים בגוונים זוהרים. שימו לב גם לתכשיטים הכיפיים!
אם תבחרו ברקע הראשון, תזכו למסיבת ריקודים שמחה, וברקע השני מסיבה בבית, עם המון אורות צבעוניים וזוהרים, שינעימו לבנות בראץ וגם לכן, את מסיבת סוף השנה!
תבלו יפה בחופש, חיזרו לשחק ולהלביש בובות בראץ, ולקבל הרבה רעיונות לפעילויות בראץ לחופש.

שחקו עוד המון משחקי בראץ, וחיזרו לבקר בדף הבית: בראץ

יום ראשון, 10 ביולי 2011

הלבשת בראץ נקודות

לא יכולתי לעמוד בפני משחק ההלבשה הקסום הזה, והייתי חייבת לשתף אתכן בקסם שגיליתי. משחק הלבשה מהמם, שכולו אופנה בנקודות! דמיינו את חבורת בראץ לובשת אופנה בורסיות מגוונות של נקודות וצבעים, זה מדהים! הרי אפשרויות ההלבשה והעיצוב בסגנון הזה הן אינסופיות.
למשל, אנחנו פותחים את המשחק בהלבשת נקודות בצבע סגול, וממשיכים הלאה לבחירת אופנה, ביגוד, שיער וכולי.
מבחר התסרוקות מהמם בעיני, קשה לבחור מתוך אוסף תסרוקות כה רב גוני ומרשים, צורות וצבעים מהממים.
שמלות מנוקדות להלבשת בראץ כוללות שמלת שכבות בגוון ורוד עתיק עם נקודות שחורות, שמלה לבנה עם שכבות ונקודות אפורות בהירות, שמלה לבנה מנוקדת עם חגורה סגולה, שמלות מעטפת עם נקודות, שמלה אפורה עם נקודות ורודות ותחתית ורודה, שמלת כתפיות לבנה עם נקודות תכולות, שמלה מנוקדת בצהוב.
חולצות להלבשת בראץ במשחק הזה כל כך מהממות ומיוחדות, שפשוט קשה לתאר את כולן, כדאי להיכנס ולהתחיל לבחור. חולצות מנוקדות משולבות צווארונים, שכבות, צבעים מיוחדים וגזרות מעוצבות ומקסימות.
לכך ניתן להוסיף מכנסי ג'ינס, מכנסיים צבעוניים, טייצים מנוקדים, חצאיות רכות ומנוקדות, חמצאיות שכבות ועוד.
מספר תיקים עם נקודות ופרחים / אבזמים בכל מיני צבעים ישלימו את המראה המנוקד, יחד עם גרביונים ונעליים מנוקדות גם כן, בעיצובים מרהיבים.
לסיום הלבשת בראץ, לחצו על כפתור הלב כדי להחליף רקעים! שחקו בהנאה.

שחקו עוד משחקי בראץ, משחקי הלבשה והמון הפתעות נוספות כאן: בראץ
משחק הלבשה בראץ ג'ינס