יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

משחק הלבשת בראץ דוגמניות


משחק הלבשת דוגמניות בראץ משגע, התחילו לשחק עם כל דמות בראץ שתבחרו, ותוכלו בהמשך להחליף דמויות, תלבושות וסגנונות.
חושבות שיש לכן סטייל? בטוח שכן! בואו לעצב, להלביש, לבחור סגנון לבוש מיוחד משלכן, לעצב אופנה ולוק אישי לדמויות בראץ דוגמניות, בערב נוצץ על המסלול!
מוכנות לצאת לדרך? מה תצטרכו? טעם אישי, התאמת צבעים, בחירת סגנון והרבה כיף והנאה.
בואו נתחיל:
ראשית בחרו דמות בראץ שברצונכן לעצב. כפי שתראו, מצד שמאל בחלק העליון של המסך מופיעים כפתורים עגולים גדולים. בחרו בכפתור השמאלי ביותר ולחצו עליו כדי להציג את כל הדמויות של בראץ. בחרו את יסמין, ג'ייד, קלואי או סשה, הקליקו וגררו אל מרכז המסך.
בשלב זה, תוכלו לבחור יותר מדמות אחת, תוכלו אפילו להקליק ולבחור את כל הבראציות ביחד על מסלול אחד! סדרו אותן על המסלול כפי שנראה לכן, בכל מיקום שאתן חושבות שנראה יפה ומסתדר לכן.
לחצו על close הלינק העליון הימיני, כדי לסגור את תפריט הדמויות.
לחצו על הכפתור הבא כדי לפתוח תפריט, שנראה כמו סרגל עליון, הכולל מכנסיים וחצאיות. מצד ימין של התפריט תמצאו חצים, תוכלו לדפדף בעזרתם ולראות דוגמאות נוספות למכנסיים וחצאיות. אז אלו תלבושות מעניינות מצאתי שם בעצמי? חצאית לבנה עם יהלומים, נוצצת ויפה, חצאית ורודה עם חגורה שחורה, חצאיות ג'ינס רבות, מכנסיים אפורים עם חגורה כסופה ודמוי פרווה ורודים, מכנסיים מתרחבים ועוד. הקליקו וגררו כל פריט אל דמות בראץ שאתן רוצות להלביש. תוכלו להלביש את כל הדמויות, בחרו לכל אחת פריט מתאים.
לחצו שוב על הלינק הימיני close, הנמצא ליד החצים, כדי לסגור את התפריט ובחרו בכפתור הבא: חולצות ועליוניות.
ייפתח תפריט עליון הכולל המון חולצות ערב, גופיות מעוצבות, חולצות מהודרות ומסוגננות, חולצות בשילובי הדפסים מעניינים, נצנצים, חרוזים ופאייטים ועוד.
גופיית נצנצים לבנה, גופיה עם כתפיות אלכסון בצבעים אדום, שחור, ורוד ועוד עם נצנצים ויהלומים, חולצות בהדפסי פרפר, חולצות בגזירת עטלף, עליוניות, גופיות עם ג'קט ועוד.
סגרו את התפריט ובחרו בתפריט הבא, נעליים. כאן מצאתי קבקבי עקב ורודים, סנדלי חוטים אדומים נוצצים, נעלי עקב שחורות, מגפונים, סנדלים, נעלי עקב ירוקות, נעליים אדומות עם פפיון ועוד זוגות נעליים מדהימות לבחירה.
לחצו על show ותצפו בתצוגת האופנה של דוגמניות בראץ שסיגננתן ברוב טעם! כל הכבוד!

שחקו משחקי בראץ נוספים כאן: בראץ משחקים, משחקי הלבשה, איפור ופעולה
בראץ
לאחרונה: משחק בראץ פיות מסיבת אופנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה