יום ראשון, 13 בנובמבר 2011

הלבשת בראץ מלכת החלומות


וואו, אני מקווה שתתלהבו מהמשחק הזה כמו שאני נהניתי לראות אותו ולשחק בו! החלטתי לשתף אתכן היום במשהו מיוחד, משחק הלבשת בראץ מלכת החלומות.
משחק בעיצוב קסום ומופלא, הטומן בחובו עיצובי שיער כה מרהיבים, שעוד לא ראיתם, בהבטחה! ועוד לא התחלתי לדבר על השמלות, מגוון חד פעמי של תלבושות מלכת חלומות במלתחה הזו! לסיכום, יש כאן היום בובה בדמות בראץ כפי שלא נראתה מעולם.
נתחיל עם כמה תסרוקות עוצרות נשימה: בתסרוקת הראשונה, אנו רואים את בראץ בשיער כחול כסוף, אסוף בתסרוקת לא מהודקת, עם פרפר כסף גדול במרכז התסרוקת.
התסרוקת השנייה מציגה לראווה שיער בלונדיני חלק וארוך מאוד, עד הרצפה המלכותית, ולראשה של בראץ כתר.
את התסרוקת הבאה באמת לא קל לתאר. שיער בלונדיני בגוון עמוק, נתון בסלסולים עדינים לכל הכיוונים. בחלק האחורי של התסרוקת מנצנץ לו כתר רחב משובץ אבנים ירוקות, ובצדי התסרוקת מחרוזות פנינים לבנות וסיכות פפיון ירוקות. לזה אני קוראת תסרוקת שמושכת תשומת לב!!
התסרוקת הבאה מצאה חן בעיני, היא מורכבת משיער שחור חלק מסורק בצדדים ואסוף למחצה בשרוך זהב, את חלקה העליון של התסרוקת מעטר כתר זהב יפה.
התסרוקת הבאה לא הותירה אותי שלווה כלל ועיקר, היא מתאימה למכלת חלומות שרק בחלומות אפשר לראות מן כאלה תסרוקות! מדובר על שיער ירוק בהיר וזוהר, כן – מה ששמעתן, ירוק זוהר, אסוף בתסרוקת ייחודית, כאשר החלק הקדמי גולש קדימה. גולת הכותרת של יצירת הפאר הזו, היא ללא ספק הפרחים בגוון האפרסק בצדי הראש, ותכשיט דמוי כתר המעטר דווקא את המצח.
התסרוקת הבאה ריחמה על חושי החדים והמחודדים, ושמה לעצמה למטרה, להביע קצת יותר איפוק ועידון. תסרוקת בלונדינית ארוכה אסופה בחלק הקדמי, עם כתר זהב מרשים.
רוצות להלביש את בראץ מלכת החלומות? יש לי מגוון עשיר ומדהים של שמלות תואמות להציג בפניכן! למשל, למה שלא תתאימו את שמלת הפרפר הכחולה – כסופה, אל התסרוקת הכחולה שדיברנו עליה בהתחלה? שימו לב לכנפי הפרפר היפות בעיצוב השמלה.
מצאתי גם שמלת תכלת ארוכה שנראית כמו משי עדין, שמלה צבעונית עם של רחב שמשווה למלכת החלומות מראה מפואר, שמלת קיסרית בצבעי לבן וטורקיז, שמלת סטרפלס ורודה עם שרוך זהב עבה, ולסיום – שמלת כלה יפיפייה הכוללת צעיף משי מקסים.
אם אתן אוהבות לעצב ולשלב תלבושות בעצמכן, החלק הבא מיועד בדיוק בשבילכן: תוכלו לשלב כאן חלק עליון ותחתון כאוות נפשכן, ולפי הסגנון הראוי בעיניכן.
תמצאו כאן חלק עליון בצורת פרח סגול, שיכול להשתלב נפלא עם חצאית סגולה רבת שכבות שיש בנמצא, או שתעדיפו דווקא לשלב סגנונות שונים. למשל, את חצאית הכלה התפוחה הלבנה עם סטרפלס כחול מלא פרחים גדולים. כמו כן תמצאו באוסף הזה גם חצאית שכבות עטוית פפיונים ממשי, חולצת קיסרית לבנה עם שרוולים קצרים תפוחים ודוגמאות זהב, גופיה מקסימה בגוון אפרסק שמשתלבת נפלא עם חצאית ירוקה בהירה ותפוחה המעוטרת בפרחי משי בגוון אפרסק תואם.
היזכרנה בתסרוקות שהזכרנו מקודם... נכון, אתן צודקות, כדאי לנסות ולבדוק איך תלבושת זו תיראה עם התסרוקת הירוקה המנופחת ההיא!
אם כל זה לא מספיק, יש גם אוסף שרביטים מיוחד לכל התלבושות הללו: שרביט פרפר בצבע כחול כסוף, פרחים בגוון אפרסק וגבעולים ירוקים, שרביט זהב, שרביט לבנה עם אבנים ירוקות, שרביט זהב פרחונית ועוד.
כמה תכשיטים תואמי צבע וצורה תמצאו כאן, להשלמת מראה בראץ מלכת החלומות שיש לכן בדמיון: שרשראות פרפר, זהב, יהלומים ופנינים.
לקראת סוף הלבשת המלכה תוסיפו גם כפפות ארוכות ממשי: כפפות ורודות, ירוקות, סגולות, לבנות, כסופות.
הנעליים גם מתאימות לכל התלבושות, תסרוקות ותכשיטים שראינו כאן היום: נעלי עקב עם פרחים, זהב, גווני כסף, לבן, אפרסק וכדומה.
לסיום, אני מציעה לכן לבחור מבין שני רקעים שיש כאן במשחק, ויש בהם גם הפתעה שתכף תיחשף בעצמה במלוא הדרה! ראשית, לחצו על כפתור בצורת פרח כדי לעבור בין הרקעים ולהחליט מה אתן מעדיפות: ישנו רקע של ממלכה קסומה ביום, או בראץ מלכת החלומות על רקע לילה קסום, ירח וכוכבים נופלים.
עכשיו להפתעה: הישארו כ 20 שניות בכל רקע, ושימו לב כיצד הנוף זז והתמונה מחליפה צבעים מרהיבים! תיהנו, שחקו והלבישו להנאתכן.

שחקו משחקי בראץ נוספים, הנה משחק בראץ האחרון שהעלתי: הלבשת בראץ קריוקי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה