יום רביעי, 15 בספטמבר 2010

משחק הלבשת בראץ תצוגת אופנה


היום משחק הלבשה מיוחד לחובבות האופנה שבינינו. משחק הלבשה בתצוגת אופנה נוצצת עם רקעים מתחלפים. כי איזו בראץ בעולם תסתפק בתצוגת אופנה בפריז, אם היא יכולה להופיע גם בניו יורק, מילנו או תל אביב?
אוהבות להלביש בובות בראץ? נכון שכיף גם להלביש בראץ על גבי המסך? הלבשת בובות בראץ ובובות אחרות במשחקי אונליין מהנה כמעט כמו הלבשת בראציות אמיתיות. ויש המון יתרונות: מבחר בגדים ואביזרים אינסופי, עיצובים מקסימים ואפשרות להחליף ולגוון.
הנה רעיון: תמיד תוכלי לקחת רעיונות עיצוב ממשחקי הלבשה של בראץ ולנסות להכין בעצמך בגדי בראץ משלך, אמיתיים – לבובות בראץ אמיתיות שיש לך בבית. או לקבל רעיונות לציור, עיצוב בגדים או משחק עם בובות בראץ האמיתיות שלך. כמו עיצוב תפאורה או תכנון החדר של בראץ, תכנון מסיבת בראציות או תצוגת אופנה.
מוכנות להלביש?
לפנייך אייקונים (כפתורים) בצורת כוכבים. כל כוכב יחליף אביזר אחר וכולל בתוכו מגוון רחב של עיצובים.
בכוכב העליון מצד שמאל החליפי תסרוקות, לחצי על האייקון כמה פעמים שתרצי כדי לבחור מבין תסרוקות שונות. לאחר מכן, באייקונים הבאים, בחרי חולצות, חצאיות, מכנסיים, שמלות, כפפות, נעליים, גרביונים, צעיפים ותיקים. לבסוף, בכוכב התחתון ביותר מצד שמאל, תוכלי לבחור באחד מבין שלושה רקעים: תצוגת אופנה הכוללת שלושה מסלולי תצוגה שונים שיהוו רקע מושלם לעיצובים שלך.
בהנאה!

הלבשת בראץ דיג'יי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה