יום שני, 27 בספטמבר 2010

לא כל בובה מפונקת היא בראץ


בובות בראץ פרצו אל חיינו אי שם בתחילת שנות האלפיים, עם ארבע בנות מפונקות, יפות ומאובזרות במלתחה שלא מביישת את ברנדה, קלי ודונה, ע"ע בוורלי הילס 90210 בשנות התשעים.
הייחוד של בראץ על פני בובות אופנה אחרות התחיל במראה:
עיני שקד וראש גדול במיוחד התחילו אופנה חדשה, של בובות אופנה שהן למעשה נערות, שמתעניינות במה שנערות אוהבות: אופנה, בגדים, מוסיקה, חברות טובות, מסיבות ובית ספר. בראץ שלא כמו ברבי אהובתה למשוואה האארוכה ביותר בהיסטוריה, אינן מתיימרות לשאת תפקידים רבי מעלה כמו נשיאה, וטרינרית או מדענית חלל.
בראץ מסתפקות בללכת לבית ספר, לבלות עם חברות, לערוך מסיבות איפור ותצוגות אופנה, ללכת למסיבות, לרקוד ולשמוע מוסיקה.
אה, כן. ולנגן. בראציות הוציאו מספר אלבומים, כמו גם סרט קולנוע ותוכנית טלויזיה משלהן.
בובות בראץ פופולאריות שיצאו במהלך העשור הזה כללו בראציות רקדניות, מלאכיות, זמרות וכמובן בראץ ילדות, שפתחו סדרה חדשה משל עצמן, בראץ קידס. סדרת צעצועים שכללה בובות, בגדים, רהיטים, חיות מחמד, משחקי מחשב והמון חפצים ממותגים.
הייחוד של מלתחת בראץ היא שהיא לא מלתחה "שלא מהעולם הזה". נכון, תמצאו בה פריטי לבוש מעט מוזרים, אבל לא בגדי נסיכות, מעט מאוד שמלות נשף ותחפושות ויותר ג'ינסים, ג'קטים, חולצות וגופיות, שמלות וחצאיות שבנות יכולות למצוא בארון הבגדים שלהן.
העדכניות, החידוש, המראה השונה, שלל האביזרים, האופנה השנויה במחלוקת אך קלה להזדהות – כל אלה הפכו את בראץ לבובה מבוקשת וסמל בפני עצמו.
בראץ הוא כינוי למישהי מפונקת שעומדת על שלה, אבל המותג ניסה באמצעות בנות בראץ לשדר משהו מעבר: דגש על חברות וערכים בתוך ים של אופנה, איפור, מוסיקה וטרנד.
משחקי הלבשה של בראץ קיימים בשפע והכיף הוא למצוא משחקים יפים, עם ציורים מקסימים והמון בגדים שאפשר לבחור מתוכן. לא כל בובה מפונקת היא בראץ. משחקי הלבשה מתוקים שנבחרו בקפידה תוכלו למצוא כאן: בראץ משחקים .
חפשו אותם לעיתים קרובות, משחקים נוספים מתעדכנים כל הזמן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה