יום שלישי, 20 ביולי 2010

משחק בראץ קידס הכי חמוד שיש


משחק בראץ קידס מתוק עם דמויות בראץ קידס. משחק צבעוני ומקסים, עם גרפיקה מקסימה של דמויות בראץ קידס הכי חמודות.
לחצו על הלב הגדול להתחלת המשחק.
להתחלה, בחרו באחת מדמויות בראץ קידס: קלואי, סשה, יסמין או ג'ייד. לחצו על הדמות שבחרתן ולאחר מכן על כפתור הלב המהבהב למטה.
תופיע לפניכן תמונה של בראץ קידס שבחרתן לבושה ומאובזרת בכמה פריטים. למשל: מכנסיים בצבע אפור, חולצה בצבע שחור, תיק ירוק, כובע ורוד, נעליים אדומות.
עליכם לחפש בחדר, המופיע מצד ימין, את הפריטים החבויים הנחוצים לכן להשלמת התלבושת, רק לפי הזיכרון. הקליקו על מגירות, ארון, מראה, תמונות, שטיח וכולי כדי לפתוח את מגירות השידה, לחפש מתחת לשטיח וכולי – אחר הפריט הלבוש הנדרש. לאחר שמצאתן אותו, הקליקו עליו וגררו אותו אל דמות בראץ קידס שלכן. לאחר השלמת ההופעה או לאחר שתם הזמן המוקצב, תופיע בראץ קידס לבושה בתלבושת שאתן הרכבתן לה, מול התלבושת שאליה הייתן אמורות לכוון. תקבלו ניקוד לפי מספר ההתאמות הנכונות. נסו שוב! זה כיף! משחק הלבשה שהוא גם משחק זיכרון והבחנה בפרטים, והכל של בראץ קידס.
צריכות עזרה? גלגלי הצלה? בבקשה: מעל דמות בראץ קידס שאתן מלבישות תופיע הדמות בתלבושת עליכן להרכיב, שלוש פעמים בקטן. אם אתן רוצות להיזכר בתלבושת שעליכן להרכיב, פשוט לחצו על אחת מדמויות בראץ קידס הקטנות וההופעה הנדרשת להרכבה תופיע לנגד עיניכן למספר שניות בלבד. לאחר מכן נסו להרכיב שוב את התלבושת. לא הצלחתן? תוכלו ללחוץ על הדמות השנייה כדי לקבל תזכורת נוספת, אך שימו לב – תוכלו לעשות זאת רק שלוש פעמים. בהצלחה!
More Girls Games at allfungirlsgames.com!
בראץ
בראץ משחקים
משחק בראץ עיצוב חדרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה