יום ראשון, 25 ביולי 2010

בראץ שירים


רשימת שירים של בראץ שיצאו באלבומים שונים במשך השנים.
שירים מתוך הסרט בראץ שיצא בשנת 2007 בכיכובן של שחקניות המשחקות את בנות בראץ : סשה, יסמין, ג'ייד וקלואי.
רשימת השירים:
רוק סטאר (כוכבת רוק)
פירלס (חסרת פחד)
יום גשום
עיניים פתוחות
הכל תלוי בי
עכשיו או לעולם לא
בתוך הקהל
תבטאי את עצמך
החיים שלי
הכי טוב שיש
לאמר שלום
בלתי נראית
תאמר לי
אם זוהי פרידה
נהדרת
"בראטיטיוד" (בתרגום חופשי: בראץ + אטיטיוד, כלומר: הגישה של בראץ).
אלבומים אחרים של בראץ יצאו בשנים מוקדמות יותר, בראץ ג'יני מג'יק, בראץ דיימונדס, בראץ רוק אנג'לס, בראץ פאשן פיקסיז.
אלבום שירים "בראץ דימונדס" (יהלומים) יצא בשנת 2006 וכולל בין היתר את השירים:
"הווו פאשן" (אופנה)
מה המצב
המשיכי כך
חברות הכי טובות
יש לך את זה
רק מבלה קצת
יהלומים לנצח
"ביוטיפול" (יפיפייה).
השיר "אופנה" מבטא את הקשר של האלבום לשמו, יהלומים. הנה תרגום של חלק ממילות השיר ohhh fashion (אופנה) מתוך האלבום – בראץ יהלומים לנצח:
את רואה ניצוץ
מבחינה בניצנוץ
כשאת רואה משהו זוהר
אלו היהלומים והפנינים שלי
אני אוהבת שזה מבריק ומיוחד
שהניצוץ מדהים את העולם

השירים האחרים באלבום מדברים על חברות, הגשמה ובילויים.
שירי בראץ מתוך האלבום: בראץ ג'יני מג'יק:
אני והחברות שלי
גורם לך לרצות לרקוד
לעולם לא אוותר
כך אנו זוהרות
כשכולנו יחד
רק את
את האמיתית
בלתי מנוצחת
שירי בראץ מתוך האלבום: בראץ פאשן פיקסיז:
הסתכלי קרוב
אני אשמור עלייך
לעולם לא אפסיק
אחת ויחידה
חלק מהשירים באלבום זה הושמעו גם בסדרת הטלוויזיה של בראץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה