יום חמישי, 15 ביולי 2010

מסיבת יום הולדת בראץ בייבי


רוצות לארגן מסיבת יום הולדת בראץ בייבי? זה ממש לא קשה! הנה כל מיני רעיונות, קחו את כולם או שלבו ביניהם. אל תשכחו שמסיבת יום הולדת אורכת בערך שעתיים, אז לא תספיקו לעשות שימוש בכל הרעיונות, דאגו לפעילות יצירה אחת או שתיים, שני משחקים ופעילות חופשית אחת או שתיים כדי שתספיקו הכל וכדי שיהיה גיוון בסוג הפעילויות כדי שהילדות לא תשבנה זמן רב מדי, או לחילופין, שכולם יספיקו רק להתרוצץ ולהשתולל.
הכינו הזמנות של מסיבת בראץ בייבי ןקשרו אותן לילדית של סוכריית מוצץ. ראו כיצד: הזמנות בראץ למסיבה.
קישוטים: בלוני מוצצים, בלוני בראץ וכרזות בראץ. על שולחן הכיבוד פזרו סוכריות מוצץ, ממתקים בבקבוקי תינוק (יש המון סוגים בחנויות: אבקות סוכר, סוכריות קטנות בבקבוק וכדומה. שימו לב שהממתקים מתאימים לגיל הילדות).
הכינו שולחן כיבוד עם שוקו, במבה וסוכריות בצורות מוצצים ובקבוקים. דאגו לכיבוד נוסף כמובן שמתאים לגיל הילדות, כמו פיצות קטנות או כריכים קטנים בצורת לבבות.
פעילות חופשית: איפור, קעקועי בראץ בייבי, פינת תחפושות, בובות בראץ ובובות בראץ בייבי, בגדים של בראץ, אביזרי תינוקות כמו סינרים, מוצצים, עגלות תינוק, בקבוקים, סלקל וכדומה. תנו לילדות לשחק באופן חופשי, להתאפר, לעשות קעקועים או תסרוקות.
יומולדת בראץ בייבי משחקים: תחרות שתייה מבקבוק, הרכבת פאזל בראץ בייבי בעיניים עצומות (פאזל עם מעט חלקים שגזרתם בעצמם מתמונה), משחק הדבקת המוצץ לפה של תמונת בראץ בייבי בעיניים עצומות. הילדה שהכי התקרבה והייתה הכי מדויקת מקבלת פרס, וכולן מקבלות פרסי ניחומים כמובן. משחק העברת במבה לצלחת באמצעות קש או תחרות איכלת במב עם צ'ופסטיקס.
יומולדת בראץ בייבי רעיונות ליצירות: הכנת שרשרות עם תליון מוצץ, צביעת דפי בראץ בייבי, קישוט עוגות או מאפינס עם ממרח שוקולד וסוכריות או בצק סוכר.
פעילויות חוםשיות לסיום: צפייה בסרט בראץ, תחפושות בראץ או תחפושות תינוקות.
פרסים והפתעות שמתאימים לסיום יום הולדת בראץ בייבי: שרשראות מוצץ, אקססוריז של בראץ, שקיות ממתקים, תיק קטן או ארנק בראץ, טושים של בראץ, מדבקות או קעקועי בראץ.
ראו המון רעיונות למסיבת יום הולדת בראץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה