יום שני, 22 בפברואר 2010

עוגת בראץ bratz cake


רוצים להכין עוגת בראץ בקלות ובעצמכם, בלי להוציא יותר מדי כסף ולהשיג תוצאה מקסימה שתשמח את הילדה? עוגת בראץ לכבוד יום הולדת, מסיבת פיג'מות, מסיבה בבית או כל ארוע אחר.
הכנת עוגת בראץ היא פשוטה מאוד.
מחליטים על סגנון: בראץ יהלומים, בראץ לבבות, בראץ מלאכיות הרוק, בראץ בייבי, בראץ אופנה. זאת כדי להחליט על מוטיבים לעוגה וקישוטים. למשל, עוגת בראץ לבבות תכלול צבעים כמו: ורוד, אדום, לבן ומוטיבים של בראץ ולבבות. מוטיבים אחרים שמתאימים לקישוט עוגת בראץ: כוכבים, מיקרופון, משקפי שמש, תיק, תכשיטים, יהלומים, גיטרה, מלאך, נעלי עקב, איפור.
ישנן כמה דרכים להכין עוגת בראץ בעצמכם: ציור בראץ על גבי העוגה, פיסול בראץ מבצק סוכר, עוגת בראץ עם בובת בראץ.
רמז: עוגת בראץ עם בובת בראץ היא הכי קלה להכנה ומרשימה מאוד ולכן נתחיל איתה.
אפו עוגה בתבנית עגולה עמוקה (יש תבניות מיוחדות), אם אין לכם תבנית בצורה כזו, פשוט תאפו 2 עוגות עגולות בקוטר קטן ושימו אותן אחת מעל השנייה. כדי להדביק את העוגות אחת על השנייה ולייצבן, ניתן להדביקן עם סירופ שוקולד או ריבה.
אחרי שהצבתם את שתי העוגות זו על גבי זו, חיתכו צורה של חצאית גבוהה, לא יותר מדי, רק שיפוע קטן מכל צד ייתן אפקט של חצאית מתרחבת. לא נעים לאמר, אבל זה כמעט נגמר! כן, זה קל מאוד.
עכשיו יש לכם כמה אופציות לקישוט החצאית הזו, לפני שנתקע באמצע בובת בראץ, עד לתחתית, כך שייראה רק הראש של בראץ והעוגה תהיה השמלה.
הנה רעיונות לציפוי החצאית של עוגת בראץ:
1. ציפוי עם בצק סוכר, הדרך הכי מהירה וקלה לדעתי. דורשת קנייה של בצק סוכר ורוד או בכל צבע שתרצו. אפשר גם לקנות בצק סוכר לבן ולצבוע אותו עם צבעי מאכל כך שיהיה לכם בצק סוכר בכמה צבעים, שימושי גם לקישוטים. רדדו את בצק הסוכר הורוד (אם זה בראץ לבבות, אז בצק סוכר אדום או לבן שמעליו תדביקו לבבות בצק סוכר צבע הנגדי, לבן או אדום). צפו את העוגה בריבה או שוקולד כדי להדביק עליה את בצק הסוכר. לפפו את בצק הסוכר על מערוך. הניחו את המערוך עם בצק הסוכר בתחתית העוגה והתחילו לגלגל את המערוך כדי לשחרר ממנו כל פעם עוד חלק מבצק הסוכר המרודד, עד שציפיתם את כל העוגה בבצק סוכר. כעת הכינו קישוטים מבצק סוכר, בעזרת חותכני צורות קטנים או צורות מוכנות מבצק סוכר שקניתם: לבבות, כוכבים או תמונה אכילה של בראץ. זהו! במרכז הכניסו בובת בראץ לכל האורך, עד שרואים רק את הראש שלה, עוגת בראץ היא החצאית שלה, למעשה.
2. ציפוי בממרח שוקולד שעליו מסדרים עדשים או מרשמלו.
3. קרם וניל ועליו מקשטים בתותים.
עוגת בראץ הבאה משלבת ציור על גבי עוגה. הכינו עוגה עגולה או עוגה בצורת לב. צפו אותה בבצק סוכר לבן. העתיקו תמונת בראץ לנייר פרגמנט שקוף ועיברו על הקווים על גבי בצק הסוכר. כעת צבעו את התמונה בעזרת צבעי מאכל טבולים במכחול (חדש!) ודק או בעזרת טושים מבצעי מאכל שניתן לקנות בחנויות הבישול והאפייה. ציור על גבי עוגה יכול להיות מסובך, תתאמנו קודם על חתיכת בצק סוכר בצד.
עוגת בראץ המשלבת פיסול בבצק סוכר. אפשר לקנות דמויות מוכנות או לפסל דמות בראץ בעצמכם מבצק סוכר ולבניחה במרכז העוגה. א הדמות אפשר להניח על לב גדול אדום מבצק סוכר, על פרח מסוכר וכדומה. קשטו מסביב בסוכריות וצורות בצק סוכר מוגנות: מלאכים, פרפרים, לבבות, כוכבים וכולי.
זהו! עוגת בראץ מוכנה מעשה ידיכם ליומולדת או כל מסיבה. שיהיה טעים ושמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה