יום שלישי, 9 בפברואר 2010

תחפושת בראץ bratz costume


תחפושת בראץ לפורים המתקרב, תחפושת ליום תחפושות בגן, למסיבת תחפושות או כדי להתחפש ולשחק בבית.
תחפושת בראץ אפשר לקנות, כמובן מוכנה וממותגת כמיטב המסורת, או להכין לבד כמיטב המסורת המשפחתית.
תחפושות בראץ מוכנות לא קשה להשיג ובטווחי מחירים די רחבים. למעשה, תחפושות של בראץ נמכרות בחנויות במהלך כל השנה, מכיון שאבזרי בראץ, תחפושות של נסיכות או בובות קיימות כל השנה בחנויות, ומשמשות למשחק של בנות "כמו גדולות".
הכוונה לכובעים, שרביט, כתר, אפודות, תיקים, תכשיטים ואביזרים שונים.
מי שיש לה אביזרים כאלה בבית, יכולה להחליט שזה הזמן לעשות בהם שימוש מושכל, להוסיף גם חולצה עם הדפס בראץ, ג'קט ג'ינס, איפור ותסרוקת ויש לכם תחפושת.
בראץ, שלא כמו דמויות פיות, פרפרים וכדומה, לובשת בגדים בסטייל דוגמנית, אך דומים מאוד לבגדים שיש לכל אחת בארון. שמלה, ג'ינס, חולצה וג'קט. כך שקל מאוד להרכיב או להכין תחפושת בראץ לבד.
כדי להכין תחפושת בראץ חישבו על הבגד העיקרי: חצאית וחולצה או מראה ג'ינס? אפשר לשלב בבגדים מוטיבים נוצצים, למשל ג'ינס וחולצה עם אפליקציות מבדים נוצצים, מבריקים או דמויי פרווה.
כשחושבים על זה, די קל לקחת חולצה ארוכה ישנה ולהוסיף לה כמה מוטיבים כאלה.
כמובן שהבנות רוצות גם תמונה של בראץ שתעטר את התחפושת.
לכך יש כמה אפשרויות לא קשות במיוחד:
ראשית, אפשר לעשות שימוש בחולצה ישנה עם הדפס בראץ או לגזור הדפס של בראץ מתיק או בגד ישן ולתפור לחלק העליון של התחפושת או לג'ינס.
אפשרות נוספת היא להעתיק ציור של בראץ – להדפיס ולהעתיק את הקווים החיצוניים בעט כהה, אל הבד. למשל, על ג'ינס ישן, ג'קט או חולצה ישנים וכדומה.
את ציור הבראץ שהעתקתם אל הבגד, צבעו בצבעי בד ויש לכם בגד מקורי ומקסים שהילדה תתרשם ממנו מאוד. כל בגד בראץ שאתם מכינים ישתדרג ברגע שתוסיפו לו נצנצים, אפשר להתשמש בדבק נצנצים או הדבקת פאייטים ישירות על הבד.
אחרי שנסגרתם על הבגד העיקרי של תחפושת בראץ שלכם, התחילו להוסיף אביזרים, בלעדיהם בראץ לעולם אינה מושלמת...תלוי בסגנון הבראץ שהילדה רוצה. בראץ מלאכיות, בראץ בסגנון רוק, בראץ דוגמנית, בראץ רקדנית וכולי. למשל, אפשר להוסיף כתר, כנפיים, תיק, מיקרופון צעצוע, אוזניות, כל מה שנראה קולי בעיני הילדה שלכם, הולך.
כל מי שרוצה להתחפש או לחפש את הבת שלה לבראץ אך לא מוכנה לשמוע על איפור, אל תמשיכי לקרוא. מה לעשות, לא כולם אוהבים איפורים בפורים, אבל אם הילדה בחרה להתחפש לבראץ היא מצפה לזה. ראיתם פעם בראץ בלי איפור? נכון שלא, כי אין דבר כזה כנראה.
תסרוקת שתלשים את תחפושת בראץ קל להעתיק מכל תמונת בראץ שיש לכם: קוקו גבוה, אביזרי שיער נוצצים, קוקיות גדולות וכדומה.
עוד רעיונות להכנת תחפושת בראץ או תחפושות בראץ מוכנות לפורים? בבקשה: כל בגד יכול לעבור הסבה לתחפושת בראץ על דמויי פרווה, תחרה בקצוות, נעליים גדולות ואביזרים מתאימים. חישבו על כל מיני גאדג'טים לילדים שיש לכם בבית כמו מדונה, אוזניות, מיקרופון, תיקים וכובעים. תוכלו להתאימם ולשלבם כדי ליצור תחפושת בראץ מעודדת, תחפושת בראץ רקדנית, בראץ כוכבת רוק או בראץ מלאכית.
מוטיבים של בראץ לציור על בד או שילוב בתחפושת: לבבות, פרחים, נצנצים, יהלומים, גיטרה, פלאפון וכדומה. תחפושות בראץ מוכנות קיימות בחנויות במגוון מחירים, החל מאביזרים בודדים כמו אפודות, כובעים, נעליים, תיקים, גרביונים – ועד תחפושת שלמה הכוללת בדרך כלל שמלה חצאית וחלק עליון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה