יום רביעי, 24 בפברואר 2010

בראץ צביעה


משחק בראץ צביעה מעניין ומגוון. משחק צביעה של בראץ מתאים לילדות קטנות מכיון שהוא יאנו דורש שליטה בעכבר תחת מגבלת זמן או זריזות ולכן מאפשר גם להתאמן בהזזת עכבר המשחב.
משחק צביעה בראץ אונליין, משחק ללא הורדה שמשחקים ישירות מהאתר אונליין ומתאים גם למסיבת בראץ או מפגש ומשחק של כמה חברות שרוצות להעביר את הזמן יחד.
איך משחקים במשחק צביעה של בראץ?
המתינו לטעינת המשחק. תופיע תמונה של בובת בראץ ומצד שמאל שלה שתי פלטות: פלטת צבעים ופלטת דוגמאות. בחרו דוגמא או צבע על ידי הקלקה על הדוגמא או הצבע שאתם בורחים. הקליקו על החלק בציור של בראץ אותו אתם רוצים לצבוע. זה הכל! תוכלו לבחור מבין המון צבעים וגוונים, וגם מבין כמה דוגמאות: משבצות, לבבות, פרחים, ספירלות ועוד, מה שהופך אותו למשחק צביעה מקסים ומקורי של בראץ.
יש רק בעיה אחת, אבל כאן אתם, או אתן – נכנסים לתמונה: בראץ ריכה גם קצת בגדים. לאחר שתבחרו לה בגדים ותשלבו ותעצבו את הופעתה של בראץ, תוכלו לצבוע גם את פריטי האופנה והבגדים של בראץ בצבעים ודוגמאות שונות.
בתחתית המשחק יופיעו כמה כפתורים. בגדים ואביזרי אופנה של בראץ לבחירה משמאל לימין: כובעים, שיער, חולצות, מכנסיים וחצאיות, נעליים, תיקים, משקפי שמש.
הקליקו על עיגול הכובעים כמה פעמים כדי לעבור מכובע לכובע ולראות סגנונות שונים ואיך הם נראים על בובת הברץ. לאחר בחרתם כובע, צבעו אותו על ידי בחירת צבע והקלקה על החלק של הכובע אותו תרצו לצבוע.
תוכלו לבחור מבין כמה כובעים, כמה תסרוקות שונות לצביעה, כמה חולצות וגופיות, מכנסיים וחצאיות שונות באורכים שונים, ארבעה זוגות נעליים לצביעה, ארבעה סגנונות של תיקים וארבעה זוגות משקפי שמש.
בחרו את כל הפריטים ואביזרים שתרצו, צבעו להנאתכם ובסוף לחצו על הכוכב מצד ימין כדי לראות איך יצאה בובת בראץ שצבעתם. משחק צביעה יפה של בראץ עם המון אפשרויות משחק. קל מאוד וכייפי. אפשר לנקות בכל שלב את העיצוב שלכם על ידי לחיצה על הכוכב הצהוב מצד שמאל. צביעה מהנה!


הנה עוד משחק צביעה מתוק של בראץ בסגנון קצת שונה, עם תכונות אחרות ואפשרויות שונות למשחק, כדי שלא תשתעממו. המתינו לטעינת המשחק.
לפניכם שתי תמונות בראץ, בחרו בצבע הרצוי על ידי הקלקה עם קצה המברשת על הצבע. הקליקו על החלק בציוק בראץ אותו תרצו לצבוע. לאחר הצביעה תוכלו להוסיף קישוטים. גררו את הקישוטים מהריבוע אל כל מקום בציור. לרשותכם פרח, פרפר, סרט פפיון, בלון ועוד. צביעה נעימה!

בראץ משחקים

בראץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה