יום חמישי, 18 בפברואר 2010

הזמנות בראץ ליום הולדת


הזמנות למסיבה של בראץ שאפשר להכין לבד. איך מכינים הזמנות ליום הולדת בראץ, למסיבת פיג'מות, מסיבת בנות או פעילות מפגש כלשהי של הילדות? זה פשוט מאוד, ויש לנו המון רעיונות.
1. הדפיסו תמונות של בראץ והדביקו על גבי בריסטול או נייר מכתבים יפה. אם מצאתם נייר מכתבים עם כל מיני ציורים של אקססוריז, כמו פלאפון, תיקים, מיקרופון ותכשיטים, מעולה! נסחו את ההזמנה שלכם למסיבת בראץ, הוסיפו מדבקות בראץ ומרחו דבק נצנצים (לא יותר מדי) מעל.
2. קחו ניר מכתבים יפה, למשל נייר מכתבים של בראץ או נייר מכתבים פרחוני. כיתבו או הדפיסו עליו את ההזמנה שלכם וגלגלו אותו. הכניסו אותו לבקבוק קטן, או קישרו בסרט והדביקו מדבקה של בראץ במקום הקשירה. הזמנות בראץ מקוריות שקשה להתעלם מהן.
3. הכינו קובץ מחשב, למשל PPT של ההזמנה שלכם. העתיקו את הובץ לדיסקים. הדפיסו הזמנות בראץ עגולות והדביקו אותן כל גבי דיסק. חלקו לכל ילדה הזמנה על גבי דיסק, שאם היא תכניס אותו למחשב, היא גם תראה את אותה הזמנה במצגת! אפשר לשלב במצגת תמונות בראץ, שלכם, או תמונות של כל הילדות.
4. הכינו הזמנות בראץ קשיחות מבריסטול מקופל לשניים, הדפיסו או הדביקו מדבקות של בראץ ונסחו את פרטי ההזמנה והמסיבה. בחלק העליון של ההזמנה הדביקו חוט דמוי שרשרת, או תליון קטן, אפשר להשיגם לפי מטר בחנויות יצירה. לחילופין, אפשר לקשט בפאייטים ויהלומים להשגת מראה של הזמנת תכשיטים.
5. הזמנות בראץ מלאכיות הרוק: קחו רעיונות ליצירת הזמנות ושלבו מוטיבים וציורים או מדבקות של מיקרופון או גיטרה.
6. הזמנות בראץ בייבי: איספו כמה מוטיבים של בראץ בייביז, למשל תמונות או מדבקות של בראץ בייבי, בקבוקי תינוק, מוצצים וכדומה. הדביקו על ההזמנה את הציורים והמדבקות וקשטו בנצנצים. גלגלו את ההזמנה, קישרו אותה בחוט טואת חלקו השני של החוט השחילו בידית של סוכריית מוצץ. חלקו לכל ילדה סוכריית מוצץ עם הזמנה למסיבה, ותהיו בטוחים שהיא לא תשכח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה