יום שלישי, 23 בפברואר 2010

הכנת סבונים של בראץ


בנות מאוד אוהבות הכנת סבונים. הן נהנות להכין סבונים בבית, עם החברות במשחק או במסיבה, לכבוד ארוע ובתור מתנה. אפשר להכין סבונים של בראץ על ידי שימוש בערכה מוכנה או בתבניות בראץ שיש לכם מערכות יצירה אחרות, כמו גבס למשל.
אם אין לכם תבניות של בראץ, תוכלו להכין סבונים של בראץ על ידי שימוש בתבניות בצורת לב, פרח, כוכב, צדפה, יהלום וכדומה, או ליצור שרשרת סבונים.
את הסבונים שהכנתם עיטפו בניירות עטיפה דקים כמו נייר משי צבעוני או צלופן, קישרו בסרט צבעוני והדביקו מדבקה של בראץ מעל.
תוכלו גם להכין שרשרת סבונים מפוארת של בראץ. הכינו כמה סבונים בכל מיני צורות , עשו בהם חור על ידי נעיצת שיפוד דרך הסבון לפני שהוא מתייבש.
קישרו את הסבונים על חבל דק או חוט עבה עם קשרים ביניהם כך שהסבונים יחזיקו על החבל במרווחים.
בסוף החבל קישרו לולאה ובסופה השחילו חרוז במראה יהלום.
את יצירות הסבונים שהכינה כל ילדה היא יכולה לקחת הביתה בתור הפתעה מקורית.
כדי להכין סבונים של בראץ, תוכלו להשתמש בערכות של הכנת סבונים מוכנות לשימוש. יש כמה סוגים של ערכות להבנת סבונים, חלקן מצריכות חימום שעווה, מה שמצריך עבודה של מבוגר ובכל מקרה, גם עם עזרת מבוגר, אנו לא מתלהבים מהעבודה עם שעווה רותחת בקרבת ילדות, במיוחד לא במסיבה עם הרבה אקשן, הרבה ילדים ובלגן.
עדיף לבחור ערכה של יצירת סבונים שלא מצריכה המסה של השעווה. הערכות הללו כוללות פתיתי סבון קטנטנים בכל מיני צבעים, תבניות בצורות וניירות עטיפה ומדבקות לקישוט.
איך מכינים סבונים בעצמכם? לוקחים את פתיתי הסבון, מכניסים אותם לתבנית בצורה שמתאימה לנושא בראץ או לנושא המסיבה, מוסיפים מעט מים עד שכל הפתיתים נדבקים זה לזה. מועכים את העיסה הזו בתוך התבנית כדי שתתגבש לסבון אחיד. מוציאים מהתבנית ומניחים לייבוש.
בתום ייבוש הסבונים, עוטפים אותם בניירות עטיפה, ניירות משי או צלופן, קושרים בסרט יפה ומדביקים מדבקה של בראץ. אפשר גם לכתוב שם או ברכה קטנה, ואפשר גם ליצור קוסאות קטנות מקרטון צבעוני כדי לשמור בו את הסבונים שיצרתם. את קופסרת הקרטון מקשטים במדבקות בראץ ודבק נצנצים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה