יום חמישי, 27 במאי 2010

בנות בראץ - הכירו את סשה


חבורת בראץ עברה כמה שינויים בהרכבה מאז יצאו בובות בראץ בשנת 2001. חבורת בראץ המקורית כללה 4 בנות: סשה, קלואי, ג'ייד ויסמין. במהלך השנים עבר ההרכב הזה שינויים רבים, דמויות חדשות התווספו, הן בצורת בובות בראץ חדשות והן בצורת דמויות חדשות בסרטי בראץ או תכונית הטלויזיה שלהן.
בראץ סשה בעלת עיניים ירוקות, עור כהה ושיער חום. בראץ סשה היא השמחה שבחבורה, אוהבת לרקוד, אוהבת היפ הופ ואופנה.
את בובת בראץ סשה ניתן להשיג במגוון סגנונות ועיצובים וכן קיימים סטים של בובת סשה הכוללים אקססוריז של הבובה או פריטים מיוחדים. להלן כמה בובות בראץ סשה מיוחדות:
בראץ "עוצב על ידי סשה" היא בובת אופנה מיוחדת, סשה בתסרוקת מסולסלת קצרה, בגד אדום בוהק ושמלה להחלפה בצבע זהב. הסט כולל בקבוק בושם לילדות המעוצב בצורת שמלה, דומה בצורתו לשמלת הזהב שמצורפת לסט.
סשה תצוגת אופנה: בובות ברא של סשה המציגה את הבובה האהובה בשמלה כסופה עם חלק עליון מיוחד וטאצ' זהה בשרוולים.
סשה רוכבת על סוסים: בובת בראץ של סשה עם כובע רוכבים כחול, חצאית ג'ינס, תלבושת להחלפה וזוג נעליים להחלפה ואביזרי רכיבה מדליקים.
סשה רוק – בובת בראץ סשה על הבמה, כוללת שתי תלבושות להופעה, גיטרה וקלדיים, הכל בגווני זהב ולבן.
בובת סשה בהופעה מתוך סדרת הבובות בראץ קידס – ילדות הבראץ: סט מקסים בגווני תכלת הכולל בובת סשה ילדה (קטנה), ו 22 חלקים קטנים (בגדים ואביזרים( להרכבה על הבובה, עשויים פלסטיק.
סשה מטיילת – בובת בראץ לבושה בבגדים מדליקים: מכנסיים בשילוב בדים, ג'ינס וורוד, חולצה לבנה עם הדפס וג'קט עליון. הסט כולל גם את הכלבלב של בראץ, קטן עשוי פלסטיק וכן אביזרי אופנה.
סשה ג'יני מג'יק – בתלבושת מדהימה בגווני ורוד, ירוק וצהוב.
בראץ סשה ליל אנג'לס התינוקת.
סשה מסדרת בובות "אייקונז" של בראץ מגיעה במכנסיים זהובים, חולצה לבנה בדמות ארנבון וכובע ארנבון. אם שאלתם את עצמכם מדוע? ואיך בכלל ארנבים קשורים לסיפור הזה? הספר שלכל דמות בראץ יש כינוי, הכינוי של סשה הוא "באני בו", כלומר ארנבונת. הסט מגיעה עם אבזירים ממש חמודים של ארנבונים.
בובות סשה נוספות כוללות את: בראץ סשה יהלומים, סשה מעודדת מסדרת בראץ ספורט, סשה קאוגירל, סשה בחוף הים, סשה מתוך בראץ מלאכיות הרוק ועוד המון בובות נוספות וסטים מקסימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה