יום שני, 31 במאי 2010

בראץ ג'יני מגי' - קסם של בראץ


בובות בראץ מביאות איתן אופנה, רוח צעירה, מגוון דמויות, תכונות אופי ועיצובים, בראציות יכולות להיות נסיכות עירוניות או נערות ספורטיביות. לפעמים, בסדרות בובות מסוימות, בובות בראץ מתהדרות ביהלומים, תכשיטים ואביזרי ופנה יוקרתיים אחרים, לפעמים בג'ינס וטי שירט.
אבל האם ידעתם שהן גם עושות קסמים, הכרתם את כוח הקסם של בראץ?
בראץ ג'יני מג'יק היא מגדת עתידות מודרנית, י\מצוידת בכדור בדולח, תלבושת של ג'יני – השד הממלא משאלות בבקבוק, והמון תכשיטים שהולמים את תפקידה הקסום.
בראץ ג'יני מג'יק מגיעות בכל מיני תלבושות בסגנון המזרח הרחוק, חצאיות צבעוניות וחלק עליון עם המון תכשיטים, תכשיטי שיער, צעיפים וצמידים. תלבושות נוספות להחלפה כוללות ג'ינס וגופיה במראה הודי צבעוני.
בובות בראץ ג'יני מגיעות בסטים עם בקבוק הקסמים של ג'יני, שהוא יפיפה בפני עצמו, וכדור בדולח וכמובן המון אביזרים נלווים.
שור ינאף, לא עבר הרבה זמן ויצר גם סרט DVD של בראץ ג'יני מג'יק וגם אלבום מוסיקה הכולל 14 שירים מתוך הסרט בראץ ג'יני מג'יק ומתוך סדרת הטלויזיה.
בובות בראץ מופיעות בסגנונות מגוונים, אפילו ביחס לבובות אופנה אחרות הן מצליחות להפתיע מבחינה זו, בראץ לא מפחדים להעיז, אם זה באופנה, בביגוד, בנושאים והרעיונות העיצוביים או הסיפור. למשל, בראץ קסם ג'יני נותן במה לחבורת בראץ כמגידות עתידות, כג'יני (שד משאלות) מודרני, לבוש מקורי וצבעוני שאינו תואם את צו האופנה אבל הוא מספר סיפור, מציג הצגה ויוצר עניין. הבגדים והתכשיטים סוחפים במקוריות שלהם ומושכים לשחק ולעצב איתם לא פחות, ואולי יותר, מאשר כל בעיצובים המפוארים, המת וכשטים, הנוצצים של בראץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה