יום ראשון, 9 במאי 2010

מסיבת פיג'מות בראץ


רוצה לערוך מסיבת פיג'מות בראץ לחברות, לכל הגן או הכתה לכבוד יום הולדת, חג או סתם כדי לבלות? יש לנו רעיונות לארגון מסיבת פיג'מות בראץ מושלמת. תוכלי לקחת חלק מהרעיונות או ליישם את כולם, אפשר לשלב רעיונות להפעלות ויצירות שונות או להשתמש בכל הטיפים והרעיונות, לפי מה שאת באמת הכי אוהבת.
טיפ: אם את מתכננת מסיבת פיג'מות בראץ שבה הילדות נשארות לישון, תצטרכי לתכנן מספר גדול יחסית של משחקים, אם הבנות מגיעות למסיבה רק לשעתיים עם הפיג'מות האהובות עליהן, וחוזרות לישון בבית – תצטרכי שילוב יותר מאוזן של פעילויות. מכיון שלא תספיקו לשחק משחקים רבים, במיוחד אם מתכוננת גם צפייה בסרט בראץ, כדאי לשלב בין כמה סוגי הפעלות כדי שיהיה מעניין, ולהשאיר זמן להכל. למשל: פעילות יצירה אחת או שתיים בנושא בראץ, שני משחקים ופעילות חופשית אחת. התכנון הזה נועד להשאיר מספיק זמן לכל סוגי הפעילויות, כך שלא ייצא שמחוסר זמן, הבנות הספיקו רק להכין עבודות יצירה וישבו כל המסיבה.
הזמנות: שלחי הזמנות בראץ מודפסות או הזמנות שהכנת בעצמך. מוטיבים למסיבה ולהזמנות: כוכבים, בראץ, לבבות, מסיבת פיג'מות, אופנה. הזמיני את כל הבנות לערב מיוחד והדגישי שכל אחת צריכה להביא פיג'מה משלה. ראו עוד רעיונות כאן: הזמנות בראץ
בגילאים צעירים, אפשר לבקש מכל ילדה להביא בובת בראץ מהבית כדי לשחק יחד.
קישוטים: קשטו את הסלון או חדר הילדים בתמונות של כוכבים או שרשראות כוכבים מנייר, תמונות או פוסטרים של בראץ ובלונים.
פורשים מחצלת או שמיכה גדולה על הריצפה ומסדרים עליה כריות ופופים נמוכים, בובות בראץ ואביזרי בראץ כמו בגדים, רהיטים, תכשיטים, חיות מחמד של בראץ ותכשיטים.
קישוט שולחן הכיבוד לכבוד מסיבת פיג'מות של בראץ: על מפה בגווני ורוד, לבן, כסף או זהב מפזרים פרחים, כוכבים מנייר מבריק וצבעוני, לבבות. מי שרוצה לשדרג את הקישוט יכולה להוסיף שרשראות, צמידים ותכשיטי צעצוע או פריטי בראץ או פריטי בובות שונים כמו מברשות שיער של בובות, מראה, פן צעצוע וכדומה. שיהיה שולחן צבעוני ושמח!
מסיבת פיג'מות בראץ, פעילויות: הכינו פעילות יצירה אחת או שתיים, פעילות משחק אחת ופעילות חופשית אחת. למשל:
1. תכנון מסיבת פיג'מות בראץ – משחק חופשי או פינות איפור: עד שכל הבנות מגיעות, תכננו משחק או פעילות חופשית כלשהי שמתאימה למסיבת פיג'מות של בנות. למשל, הכינו מראש כמה שולחנות משחק נמוכים, קשטו אותם וכסו במפה חד פעמית בגווני המסיבה. בעמדה אחת הניחו איפור ומראה. פינה אחרת תהיה פינת תסרוקות בראץ, תלו תמונות של בראציות ועל השולחן הניחו מברשות, קרם עיצוב יער והרבה אביזרי שיער יפים, של בראץ אם יש. הילדות יכולות לקחת דוגמא מהתמונות ולנסות לעצב לעצמן או אחת לשנייה, תסרוקות של בראץ. אמא או אחות גדולה יכולות בהחלט להיות לעזר כאן. פינה שלישית תהיה פינת קישוט ציפורניים, הניחו לקים בכמה צבעים וקישוטי ציפורניים כמו מדבקות בראץ, "יהלומים" קטנים ונצנצים.
2. המשחק החופשי תלוי בגיל ומשתנה לפי תחומי העניין של הבנות בכל גיל. בגילאים צעירים יותר אפשר לשלב צביעת דפי צביעה של בראץ, הדבקת מדבקות בראץ או קעקועי בראץ.
3. משחק חופשי: משחק עם בובות בראץ, הלבשה, סירוק ומשחק באביזרים וחיות מחמד של בראץ. תוכלו להכין ארמון בראץ משלכם בעזרת קופסאות קרטון צבועות ומקושטות ולשים בארמון בובות בראץ ואביזרים למשחק.
4. יצירה של בראץ: מסיבת פיג'מות בראץ חייבת לכלול אישזהו משחק חופשי כמו איפור, לקים או משחק עם בראציות, אך לאחר מכן צריכות להיות כמה פעילויות מובנות. נתחיל ביצירה, כל עוד הבנות בערך מרוכזות. בחרו יצירה אחת או שתיים, לא יותר מדי כי לא תפסיקו הכל בשעתיים.
רעיונות לפעילות יצירה של מסיבת פיג'מות בראץ: הכנת ליפ גלוס, הכנת סבונים, הכנת שקיות סבונים לארון הבגדים, קישוט מראה או מברשות שיער, סרט לראש, קישוט מפית בראץ וכדומה. ראו עוד: בראץ יצירה
5. משחקים למסיבת פיג'מות בראץ: משחקי פנסים, למשל: ים יבשה בחדר עם אור מעומעם, כאשר כל ילדה מקבלת מחזיקה פנס ביד. כל ילדה שיוצאת מהמשחק מכבה את הפנס או יושבת. מציאת פריטי בראץ שהוחבאו בסלון בעזרת הפנסים.
משחקי חברה: הילדות יושבות במעגל וכל ילדה אומרת שורה. למשל: "נסעתי עם בראץ לפריס", הילדה שאחריה חוזרת על המפשט של הראשונה וממשיכה את הסיפור עם משפט משלה: "נסעתי עם בראץ לפריס והשתתפנו בתצוגת אופנה" והילדה השלישית ממשיכה: "נסעתי עם בראץ לפריס, השתתפנו בתצוגת אופנה ואכלתי גלידה עם יסמין". כל ילדה צריכה לזכור את כל המשפטים שקדמו לשלה ולהמציא משפט משל עצמה. אם המשפטים נהיים קשים לזכירה, אפשר להתחיל מחדש כל 5-6 בנות עד שכולן משתתפות.
6. זמן כיבוד: אוכלים ושותים.
7. פעילות חופשית נוספת, הנה כמה רעיונות לבחירה:
צפייה בסרט של בראץ או פרק מסדרה של בראץ, על גבי המחצלת, ומלחמת כריות לסיום!
תחרות כוכב נולד עם מיקרופון צעצוע ודיסק ברקע.
מסיבת ריקודים
תצוגת אופנה של בראץ עם תחפושות בראץ. הכינו עמדת תחפושות עם חצאיות, שמלות, כובעים, תיקים ואקססוריז שונים.
8. אכילת עוגת בראץ והתפזרות הביתה.
9. הפתעות ופרסים למסיבת פיג'מות בראץ: הילדות יקבלו את היצירות שהכינו במהלך המסיבה. פרסים והפתעות מתאימים לסיום מסיבת פיג'מות בראץ: אקססוריז של בראץ, לק, אביזרי שיער, מדבקות או קעקועי בראץ, פנס, סטיקלייטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה