יום ראשון, 16 במאי 2010

בראץ משחקי יצירה


בראץ יצירה והפעלות אמנותיות ויצירתיות לכל אירוע: ליום הולדת, מסיבה, מפגש חברות, מסיבת בנות או סתם כדי להעביר יחד אחר הצהריים או שבת עם הילדים.
ילדות שאוהבות בראץ יהנו ליצור יצירות או להמציא משחקים בנושא בראץ, ואפשר להכין כמה דברים חמודים מאוד שלא דורשים אביזרים לקנייה, אלא להשתמש רק במה שיש בבית.
תתפלאו מה תצליחו להוציא ומה הילדות יצליחו להמציא וליצור בעצמן, עם מעט הכוונה מצדכם.
אם חיפשתם משחקי יצירה בראץ ליום הולדת או מסיבת בנות, בהחלט הגעתם למקום הנכון! רעיונות חדשים ליצירה והפעלות של בראץ יועלו כאן לעיתים קרובות, אז חיזרו לבקר בהקדם.
כדי ליצור יצירה סביב נושא בראץ ולהעסיק את הילדות למשך חצי שעה, כדאי שיהיו לנו כמה חומרי קישוט ויצירה כמו: נצנצים, דבק נצנצים, פיסות יצירה מבד או סול כמו: פרפרים, לבבות, פרחים או כוכבים, פאייטים, חרוזים נוצצים, סרטי שאטן, בד או נייר צבעוניים.
ואם אין? זו לא בעיה. אפשר להשתמש בגזרי עיתונים או תמונות ממגזינים של כל מיני קישוטים חמודים ובכל מיני פריטים קטנים שיש לכם בבית כמו כפתורים או חרוזים מיותרים, מגנטים או נוצות צבעוניות.
מוטיבים ליצירה שהולכים טוב עם בראץ הם: לבבות, פרחים, כוכבים, אופנה איפור, מיקרופון, פלאפון ואקססוריז נוספים כמו תכשיטים, תיקים כובעים.
אז מה נוכל ליצור?
כתר בראץ
שרשרת או צמיד בראץ
משקפי שמש בראץ
תכשיטים של בראץ
כובע בראץ
חולצה של בראץ
כיסוי לפלאפון של בראץ
תיק בראץ : תיק ספר, תיק גן או תיק ערב "כמו גדולות".
משחקים של בראץ: פאזל, משחק זיכרון
קופסאת תכשיטים בראץ
אלבום תמונות בראץ
סבונים של בראץ
מראת איפור של בראץ
ועוד ועוד. צריך רק טיפה דמיון וקצת דבק וצאו לדרך! חלק מהרעיונות שנעלה כאן יצריכו קפיצה לחנות יצירה או חנויות הכל בדולר, במיוחד אם תרצו לקנות מספיק חומרי יצירה לקבוצה גדולה של בנות לכבוד מסיבת בנות או יומולדת. חלק מהיצירות תוכלו להכין בבית גם ללא הכנה מוקדמת.
כל אביזר אופנה מפלסטיק או בד אפשר לקשט במוטיבים של בראץ כמו קעקועים או מדבקות בראץ, הדבקת יהלומים קטנים או פאייטים, מריחת דבק נצנצים וצביעה. כדאי להשתמש בצבעי טוליפ שמקנים מראה בולט ופלסטיקי ומחזיקים מעמד על בדים ופלסטיק וגם על משטחים אחרים בלי בעיה בדרך כלל. אפשר להשיגם גם בצבעים זוהרים והם נראים נהדר.
למשל: קישוט כוסות שתייה שקופות בעזרת קעקועי בראץ או מדבקות, צבעי טוליפ ודבק נצנצים מסביב.
באופן זה אפשר לקשט פריטי אופנה ואקססוריז בקלות ולהפכם לאבירי בראץ לכל דבר, להנאת הילדות. יצירות אחרות ישלבו הכנה של הפריטים ולא רק קישוט, למשל הכנת פאזל של בראץ היא יצירה שתעניין גם ילדות גדולות יותר, לפעילות של שעה עם אמא, בייביסיטר או אחות גדולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה