יום ראשון, 30 במאי 2010

חבורת בראץ - זוהי קלואי


קלואי היא אחת מ 4 בנות חבורת בראץ המקורית, שיצאה אי שם בשנת 2001, דמות בראץ אהובה שמחזיקה באין ספור סגנונות, בובות, סטים ואביזרים וגם הופיעה בסרטים ותוכניות טלויזיה.
בראץ קלואי, אם אתם עדיין מתבלבלים היא הבלונדינית עם העיניים הכחולות. כמו כל בובות בראץ יש לה ראש גדול, עיני שקד, גוף קטן ורגליים ענקיות... אליהן מחוברת הנעליים שלה.
קלואי היא עורכת היופי של מגזין בנות בראץ, מאוד אוהבת אופנה וסטייל, בעלת לב טוב ואוהבת לעזור לאחרים.
לכל דמות בראץ יש כינוי משלה, הכינוי של קלואי הוא: מלאכית.
את בובת בראץ קלואי אפשר להשיג בכל סגנון שיעלה על דעתכם כמעט, וגם בסטים גדולים שכוללים אביזרי אופנה או פריטים מיוחדים לפי נושא. למשל:
בראץ קלואי "המשגעת"
קלואי זוכת מדליית זהב אולימפית, בובת בראץ הכוללת מתקן התעמלות, בובת קלואי לובשת בגד התעמלות ורוד ותיק תואם ויש לה כמובן מדליית זהב קטנה משלה.
בובת בראץ קידס של קלואי היא פשוט מתוקה, לבושה בג'ינס וגופיה.
בובות קלואי נוספות: קלואי ילדת פרחים, קלואי פיג'מה, קלואי ליל אנג'לס התינוקת, קלואי בנשף הסיום, קלואי במהדורת החגים, קלואי תינוקת נסיכה, קלואי תינוקת בת הים – סט מקסים עם אביזרים חמודים להפליא, קלואי פלא החורף מציג את קלואי באופנת חורף מיוחדת, קלואי והאוצר, קלואי מתאגרפת.
רוצים עוד? בבקשה: בובת בראץ של קלואי במערב הפרוע עם פריטי אופנה מדליקים, קלואי מסיבת פיג'מות, קלואי יהלומים ועוד.
בין השאר, ניתן למצוא סט של בראץ קלואי בהופעת רוק, סט צעצוע הכולל את הבובה בבגדי רוק מדהימים, מכנסיים שחורים וחולצה מאובזרת בצבעים שחור, לבן ואדום. הסט כולל גם סט בגדים להחלפה ונעליים: שמלה שחורה יפיפיה ומגפיים שחורים גבוהים, הבובה מגיעה בתסרוקת בלונדינית ארוכה עם עם כובע מצחיה קטן אדום. הסט כולל כלי נגינה של בראץ: תערכת תופים וגיטרה בצורת כנפי מלאך! מגניב מאוד.
סט משחק מקסים נוסף הוא של בראץ קלואי הרפתקאות, סט במראה ספארי הכולל שני סטים של בגדים להחלפה, מכנסיים, חולצות וג'קט, מצלמה ופריטים קטנים להשלמת חווית הטיול: מימיה, פנס , מכשיר קשר, משקפת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה