יום שלישי, 2 במרץ 2010

יצירת חולצה של בראץ


רוצות להכין לבד חולצה של בראץ בשביל תחפושת, מסיבה, פיג'מה או סתם בשביל הכיף? אפשר להעביר שעה של כיף עם חברות, עם אמא או אחות גדולה ביצירת חולצה של בראץ לפי טעמכם: בראץ מלאכיות, נסיכות, יהלומים או בראץ בייביז.
אם חיפשתם יצירה של בראץ ליומולדת או מסיבת בנות, הכנת חולצה של בראץ יכולה להתאים גם כן. אפשר לקנות כמה חולצות טי פשוטות שעולות כמה שקלים, גם אם צריך להכין ערכות יצירה של בראץ להרבה בנות. אפשר כמובן לפשוט על הארון ולחפש חולצה ישנה או גופיה מיותרת ולהשתמש בה כדי להפוך אותה לחולצת בראץ נוצצת במיוחד!
מה צריך?
חולצת טי לבנה – עדיף. אם אין, אפשר ללכת גם על ורוד, תכלת, צהוב או צבע בהיר אחר.
צבעי טקסטיל, צבע בד או הכי פשוט: טושים עמידים בכביסה. יש טושים מיוחדים לצביעה על חולצות שאינם יורדים בכביסה ומבחינת עלות לא עולים הרבה יותר מחבילת טושים רגילה, וכוללים צבעים וגוונים רבים. חפשו בחנויות יצירה או חנויות כלי כתיבה.
אפשרי, ולא עמיד בכביסה: דבק נצנצים, יהלומים קטנים.
אפשרי להוסיף ועמיד יחסית בכביסה ידנית: ריקמה, חרוזים.
בוחרים תמונה של בראץ בנושא שהילדה אוהבת או רוצה. משתדלים שתהייה תמונה של דמות אחת ולא תמונה מסובכת מדי, כי אנו הולכים להעתיק אותה אל הבד. מעתיקים את התמונה על נייר פרגמנט שקוף וגוזרים את הקווים החיצוניים. עוברים על הקווים בעט או טוש עמיד לכביסה על גבי החולצה.
כעת גיזרו את התמונה מנייר הפרגמנט לחלקים חלקים כדי לעבור מסביבם עם טוש על גבי החולצה. למשל, העיניים של בראץ, השפתיים, קווי השיער וקווי הבגד.
צבעו בצבעי בד או טושים את תמונת בראץ שהעתקתם מהתמונה אל החולצה, לפי התמונה.
אפשר להוסיף ריקמה של לב או מוטיב אחר שהקווים שלו יחסית פשוטים ומוכרים. אפשר להוסיף פאטצ' לגיהוץ או לתפירה, פאטצ' של בראץ או של כוכבים, לבבות, פרחים, יהלומים וכדומה.
אפשר לרקום כמה חרוזים על גבי החולצה לקישוט.
אם החולצה מיועדת לתחפושת ופחות משנה לכם כיצד היא תיראה לאחר כביסה (בכל מקרה כבסו בעדינות ביד) אפשר להתפרע ולהוסיף דבק נצנצים, צבעי טוליפ, פאייטים ומדבקות. רק אל תגידו שלא אמרנו: יצירה כזו כבסו ביד ובנפרד מכל בגד אחר, כי היא תוריד צבע וקישוטים לרוב...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה