יום ראשון, 7 במרץ 2010

הכנת שקית ריחנית לבישום של בראץ


הנה רעיון ליצירה בנושא בראץ למסיבת יומולדת, מסיבת פיג'מות או מסיבת בנות, שקל מאוד להכין.
הכנת שקית ריחנית לבישום ארון הבגדים הוא רעיון מעולה ליצירה בנושא בראץ, מכיון שהוא מתאים לגילאים שונים, כלומר: גם ילדות קטנות מאוד יכולות להכין את היצירה הזו לבדן, מכיון שהיא מאוד פשוטה וקלה להכנה. מצד שני גם ילדות גדולות ימצאו בה עניין. בניגוד ליצירות אחרות שיכולות להיות ילדותיות מדי, יצירה של מוצרי טיפוח ואופנה מתאימה גם לילדות גדולות יותר והן נהנות ממנה מאוד ושמחות שהן יוצרות משהו שהן יכולות להשתמש בו לאחר מכן.
אפשר לקחת את הרעיון הזה ולהכין עם ילדות גדולות יותר שקיות בישום עם מוטיבים אחרים: פיות, פרחים, לבבות וכל רעיון שעולה בדעתכם.
יצירה של שקיות בישום בראץ מתאימה ליומולדת בראץ כמובן ולכל מיני הפעלות ומסיבות מרובות ילדים. אך זו יצירה קלה מאוד להכנה שמתאימה גם לשעה של כיף עם הילדים בבית, ולא רק בנות, ליצירה לכבוד חג, להכנת מתנות לקרובי המשפחה ביחד עם הילדים, למשל לקראת פסח או ראש השנה, למפגש של כמה חברות או רעיון ליצירה שכיף לעשות עם סבתא בשבת, עם בייביסיטר או חברה טובה.
איך מכינים שקיות ריחניות לבישום הבית, ארון הבגדים או הרכב בסגנון בראץ? נכין שקיות פוטפורי או שקיות סבונים, או נשלב ביניהםץ חשוב מאוד שיהיו לנו גם קישוטים יפים, כמו: קישוטי יצירה קטנים של פרפרים, פרחים, לבבות. יהלומים קטנים או אבנים נוצצות, חרוזים, נצנצים, מדבקות.
מה עוד נצטרך? פתיתי סבון או פוטפורי.
אפשר לקנות פתיתי סבון מוכנים בהמון צורות מקסימות כמו שבלולים, לבבות קטנים, פרחים, מקלות או ספירלות. פתיתי הסבון מגיעים בצבעי פסטל: ורוד, לבן, אפרסק, צבוה בננה, תכלת, סגול לילך ועוד.
אם אתם רוצים לארגן פעילות יצירה של שקיות פוטפורי או שקיות פתיתי סבון עם קבוצה גדולה של ילדות, למשל ליום הולדת, וחושבים על העלויות, שיקלו להכין מראש פתיתי סבון בעצמכם.
כדי להכין פתיתי סבון קנו כמה סבונים מוצקים, גם בצבעים שקופים וגם אלו הרגילים, בצבעים בהירים, לבן או ורוד. הסבונים יכולים להיות פשוטים ביותר, מה שחשוב כאן הוא רק הריח ולכן אין בעיה של מחיר.
את הסבונים שקניתם גרדו בפומפיה, מי שיש לו חותכנים או קולפנים בכל מיני צורות גם טוב.
אם אתם רוצים להוסיף יופי לתערובת, וכדי לחסוך, השתמשו בפתיתי הסבון שגירדתם בתור הנפח, והוסיפו אריזה או שתיים של פתיתי סבון קנויים בכל מיני צורות, רק בשביל היופי. ערבבו אותם יחד.
אנו מכינים שקיות ריחניות לבישום בסטייל בראץ, ולכן נרצה להוסיף כל מיני קישוטים ונצנצים. הכינו מראש כמה קערות. באחת שימו את תערובת פתיתי הסבון שלכם. הצעה: תוכלו להפריד את סוגי הפתיתים כדי לתת לילדים לבחור לערבב בעצמם.
מלאו קעריות נפרדות ב: פוטפורי (אופציונאלי), נצנצים, פאייטים, קונפטי נוצץ של לבבות או כוכבים, חרוזים.
במקום שקיות אורגנזה שיכולות להיות יקרות אם צריך לקנות כמות, וגם פחות מעניינות ליצירה, קנו בד אורגנזה או שיפון, בד צבעוני שקוף כלשהו כמו בד לוילונות למשל. הבד יכול להיות מודפס: בחנויות הבדים אפשר למצוא בכ 15-20 שקל למטר, בדים שקופים עם הדפסים של פיות, מכוניות, לבבות וכדומה.
כל ילדה תקבל פיסת בד (שגזרתם מראש לעיגולים או יותר קל, לריבועים) ותניח עליה מהתערובת לפי רצונה...ממש עבודה של פיות קוסמות! לבסוף תקבל כל ילדה סרט סאטן קטן צבעוני או בגוונים המתאימים נושא בראץ שבחרתם, לבן, ורוד או אדום – ותקשור את הבד לסגירה. בסוף חוט הסאטן אפשר להשחיל חרוז מבריק או שקוף כמו יהלום.
מקשטים את שקית בראץ שהכנתם באמצעות הדבקת אבנים דמויות יהלום, פיזור נצנצים ומדביקים מדבקה של בראץ בחזית השקית.
את שקיות הבישום מניחים בארון הבגדים, בחדר האמבטיה או על המדף ונהנים מהריח.
יצירה של שקיות ריחניות בסטייל בראץ יכולה להיות הפעלה ליומולדת וגם רעיון להפתעה או פרס לסוף המסיבה. יצירה מהנה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה