יום חמישי, 25 במרץ 2010

הכנת משחק זיכרון בראץ


ילדים מאוד אוהבים משחקי זיכרון, לחפש ולמצוא חלקים ולנסות לזכור איפה החלק שהם ראו רק לפני שנייה. אם יש לכם ילדה שאוהבת בראץ, היא תהנה לשחק משחק זיכרון של בראץ עם כל מיני תמונות של דמויות בראץ האהובות עליה, או כל מיני מוטיבים מעולם בראץ כמו מלאכיות, אופנה או לבבות.
אפשר להכין בקלות משחק זיכרון בראץ בעצמכם, יחד עם הילדה כדי לבלות ביחד ביצירה. הכנת משחק זיכרון של בראץ היא יצירה שמתאימה גם להפעלת קבוצה קטנה של ילדות, במפגש עם כמה חברות בבית אחר הצהריים למשל. הילדות יהנו מהכנת המשחק עצמו, מבחירת התמונות ומהקישוט ולאחר מכן יהנו גם לשחק בו.
כדי להקל על ילדים קטנים להנות ממשחק זיכרון, הגבילו את כמות הכרטיסים. לא צריך לשחק בבת אחת בכל הכרטיסים ואפשר לבחור 8-10 זוגות כרטיסים בתור התחלה ומשחקים הבאים להתקדם כל פעם ולהעלות את הרמה על ידי הוספת זוגות כרטיסים.
איך מכינים משחק זיכרון של בראץ?
בוחרים כמה תמונות צבעוניות של בראץ ומדפיסים אותן. אפשר לבחור תמונות של בובות בראץ או לשלב תמונות של אביזרים או סמלים נוספים שהילדות אוהבות.
נותנים לילדות לבחור תמונות בראץ שונות וזו כבר תעסוקה מהנה מבחינתן.
מקטינים את התמונות אם צריך, ומדפיסים שני כרטיסים מכל תמונה כדי שיהיו זוגות של כרטיסים.
מדביקים את התמונות על גבי בריסטול ונותנים לילדות לקשט.
במה מקשטים? מורחים מעט דבק נצנצים, שכבה דקה כדי שיתייבש בקלות ושלא יסתיר את התמונה, אפשר להוסיף מדבקות. מניחים לייבוש.
לאחר הייבוש, גוזרים את הכרטיסים ומערבבים.
זהו! משחק זיכרון בראץ שהכנתם בעצמכם מוכן למשחק!
רוצים לשדרג? בבקשה:
תוכלו לקשט את גב הכרטיסים בתמונה אחידה כלשהי. אפשר גם להכין קופסא לשמור בה את המשחק. קחו קופסאת משחק ישנה או קופסאת נעליים, הדביקו עליה מדבקות בראץ, אבנים מבריקות, חרוזים ונצנצים והוסיפו כותרת ושם אם אתם רוצים.
כדי לשמור על המשחק, תוכלו לעטוף אותו, לפני הגזירה, בדבק סלוטייפ רחב שקוף, כדי להגן על הכרטיסים מפני התקמטות ומים, וכדי לשמור שלא יפלו נצנצים או קישוטים שהדבקתם על גבי הכרטיסים. לאחר שעטפתם את כל הבריסטול המקושט בסלוטייפ, גיזרו אותו לכרטיסים. גם את קופסת המשחק של בראץ שהכנתם תוכלו לצפות בסלוטייפ כדי לשמור עליה לאורך זמן. בהצלחה ומשחק מהנה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה