יום שני, 15 במרץ 2010

יצירת פאזל בראץ


רוצות ליצור פאזל בראץ מקסים משלכן? בעצמכן? זה ממש לא קשה, נדרשת עזרת מבוגר בהכוונת העניין, אבל הילדות יכולות להמשיך ביצירה לגמרי בעצמן. דרך מצוינת להעביר שעה חופשית של עניין וכיף עם הילדות, בשבת או עם בייביסיטר, או אפילו למפגש של כמה חברות או מסיבה.
אם חיפשתם פעילות של כחצי שעה של יצירה עם הילדות, תוכלו להכין יחד פאזל בראץ הכי מקורי, לפי טעמכם האישי: פאזל בראץ יהלומים, בראץ מלאכיות הרוק או פאזל בראץ בייביז –מה שתרצו, הכי מקושט ונוצץ שיכול להיות! אה, כן. חוץ מלהכין את הפאזל, אפשר בהחלט גם לשחק איתו אחר כך, ברגע שהוא מתייבש כמובן.
אז בואו ניגש למלאכה:
1. שואלים את הילדות איזו תמונה של בראץ הם הכי אוהבות. תנו להן לבחור מתוך כמה תמונות בראץ להדפסה או לצביעה, שתהיינה תמונות גדולות יחסית וברורות, כי אנו עוד נגזור אותן.
2. מדפיסים תמונה בגודל דף פוליו, או משתמשים בתמונה או פוסטר צבעוני שכבר יש לכם בבית.
3. אם צריך או רוצים, צובעים את תמונ בראץ שבחרתם.
4. מדביקים את תמונת בראץ על גבי בריסטול
5. מתחילים לקשט: איזה כיף! מדביקים פאייטים, נצנצים, או מדבקות קטנטנות בצד. אפשר למרוח על הכל דבק נצנצים. מחכים לייבוש. אל תקשטו באביזרי קישוט גדולים מדי שעלולים להסתיר את התמונה.
6. לאחר שהיצירה התייבשה היטב, גוזרים את התמונה שמודבקת על הבריסטול לכמה חלקים שרוצים, עדיך לא לחלקים קטנים מדי. אפשר לגזור ל 12 או 16 חלקים, ילדות קטנות מאוד יכולות להסתפק גם ב 8 חלקים. אם השתמשתם בפוסטר בראץ או תמונה גדולה מדף פוליו, תוכלו לגזור לחלקים רבים יותר, ובהתאם לגיל הילדות.
7. פאזל בראץ נוצץ שהכנתם בעצמכם מוכן למשחק! אפשר בהחלט להכין גם קופסאת משחק תואמת שבה תשמרו את הפאזל שלכם: לוקחים קופסאת משחק ישנה, או קופסאת נעליים או כל קופסא אחרת שיש לכם. מדביקים עליה את אותה תמונת בראץ שגזרתם לפאזל, רק שלמה, שתשמש דוגמא להרכבת הפאזל. כותבים בראץ בגדול ומוסיפים קישוטים או מדבקות, אפשר לכתוב גם את השם שלכם.
8. אם אתם רוצים שהפאזל שהכנתם יישמר זמן רב, כזו אותו בקווים ישרים בדבק סלוטייפ. זה ישמור על הפאזל מפני התקמטות ואפילו הרטבות.
זהו, כך מכינים בקלות פאזל בראץ מקורי משלכם ומעבירים שעה של כיף עם הילדות. בהצלחה ובהנאה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה