יום שלישי, 20 באפריל 2010

יצירת מניפה של בראץ


יצירת מניפה של בראץ הוא היא רעיון מקסים להפעלה יצירתית ליום הולדת בראץ, למסיבת פיג'מות, מסיבת בנות או הפעלה עם כמה ילדות חברות, אחר הצהריים בבית. אפשר גם להכין מניפה של בראץ בבית עם ההורים כשרוצים להעביר ביחד זמן איכות כייפי ולאו דווקא מלכלך במיוחד...
אז איך עושים את זה?
פשוט מאוד. יצירה של מניפת בראץ מתאימה לילדות בטווח גילאים די רחב, מכיון שילדות קטנות לא יתקשו בהכנתה, היא קלה יחסית, ואילו ילדות גדולות עדיין ימצאו בה עניין. יצירת מניפה היא יצירה מקורית ומיוחדת שגם ילדות גדולות שכבר עשו כל מיני יצירות בכל מיני הזדמנויות, ישמחו לנסות להכין.
איך מכינים מניפה של בראץ?
לעניין התמונה, יש שתי אפשרויות, בהתאם לגיל, לאופי הילדה ולמה שהיא תאהב יותר.
אפשר להדפיס תמונה של בראץ על נייר דק (כמו נייר פקס או נייר מכתבים עדין). מי שאין לו, יכול גם להדפיס תמונה של בראץ על נייר רגיל.
האפשרות השנייה היא להשתמש בנייר ברכה או נייר מכתבים, נייר אורז צבעוני או ניירות עטיפה עדינים שקונים בחנויות יצירה. הנייר צריך להיות חזק מספיק כדי לעמוד בקיפולים ופריסות חוזרות ונשנות, אך עדין מספיק כדי להבליט את יופיה של המניפה.
לנייר מוסיפים מדבקות קטנות של בראץ או מדבקות של פרחים לבבות, פיות. אפשר לקשט גם בנצנצים.
מקפלים את הנייר קדימה ואחורה כמו מניפה.
לוקחים שני מקלות ארטיק ומדביקים כל אחד לקיפול האחרון בכל קצה של המניפה.
משאירים קצה עליון של המקלות בולט מעל המניפה, כלומר לא מודבק, באורך של כמה סנטימטרים.
מצמידים את שני המקלות זה לזה כך שהנייר המקופל כעת מכווץ בין שני המקלות. את החלק התחתון של בנייר מדביקים בסלוטייפ בכמה סיבובים. מתקבלת צורת מניפה כאשר החלק התחתון של הנייר צר (הצמדנו אותו בצלוטייפ) והחלק העליון רחב ונפתח.
כדי לפתוח את המניפה מורידים את שני המקלות כלפי מטה לצדדים ואוחזים בהם בתור ידית.
אפשר להכין לולאת סגירה למניפת בראץ שלנו מסרט או פיסת בד.
את החלק העליון והפתוח של המניפה אפשר לקשט בנוצות קטנות או בד דמויי פרווה ורוד ולהסביק אבנים דמויות יהלום. יצירה מהנה של בראץ שמתאימה במיוחד למסיבת קיץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה