יום ראשון, 6 ביוני 2010

בראץ חיות מחמד בובות פרווה רכות


חיות המחמד של בראץ הן בובות פרווה רכות וגדולות יחסית שאפשר לשחק איתן, פשוט מתוקות.
ילדה שאוהבת בובות בראץ, תאהב בוודאי את חיות המחמד המיוחדות הללו.
בראץ חיות מחמד לא דומות לבובות פרווה או חיות מחמד של בובות אחרות שאתם מכירים. חיות מחמד של בראץ דומות לבובות בראץ במאפיינים חיצוניים, במראה, בעיצוב, בתווי הפנים והאיפור – העיניים גדולות ומיוחדות, בעיצובים מתוקים ובובתיים מאוד, בצבעים מיוחדים ובלתי שגרתיים.
חיות מחמד של בראץ מאופיינות בריסים גדולים, פריטי אופנה מסוגננים וכמובן, כיאה לחיות מחמד של נבחרת בראץ – יש להם אבירים משלימים משל עצמם, והם מבינים דבר או שניים באופנה מרהיבה, בדיוק כמו הבעלים שלהם.
קיימות בובות קטנות של חיות מחמד בראץ, חיות מחמד מפלסטיק בעלות מאפיינים עדינים וצבעוניים, וכן חיות מחמד גדולות יותר, רכות ונעימות בעיצובים יוצאי דופן. חתול מנומר בגווני ורוד עם תיק צד סגול ובגד שחור, כלבלב בגוונים ירוקים בוהקים עם מעיל טרנדי, סוסונים ועוד חיות במראה חתולי שועלי למדי.
חיות מחמד של בראץ צריכות אביזרים להשלמת ההופעה שלהם והלוק הכללי, בדיוק כמו הבעלים שלהם, חבורת הבראציות. הקולקשיין הזה כולל תיקים, מעילים ופריטי לבוש שונים. מברשת לסירוק חיית המחמד יכולה להועיל לא רק לבובה אל גם לילדה – מאוד כיף לסרק את חיות המחמד הללו ולשחק איתן בעיצוב כל מיני תסרוקות נחמדות, לעשות לבובות קוקיות או תסרוקות מסוגננות. אפשר לשים את חיות המחמד הרכות של בראץ בתוך תיק אופנתי, תיק ליום יום או תיק צד קטן ולהסתובב איתן, כמו בנות בראץ. אפשר להוסיף את הבובות להצגה או מסיבת תחפושות שעורכים בבית ולהתאבזר בכמה תיקים, אפילו מהארון של אמא אם היא מרשה, לשחק בוטרינרית המנהלת מרפאת חיות, בטיול עם חתול הארמון או הכלבלב הנסיכותי של הממלכה, וכל מה שילדות קטנות אוהבות לשחק בו. חיות המחמד של בראץ מזמינות משחקי דמיון, תחפושות והצגות כמו שילדות אוהבות ומשלימות את אוסף בובות ה בראץ שלכם בבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה