יום שני, 21 ביוני 2010

שטיח ריקוד של בראץ


ילדות אוהבות את ההמצאה המדהימה הזו: שטיחי ריקוד. ילדות אוהבות לרקוד באופן כללי, וזה ממש לא משנה להן באיזה סגנון כל עוד יש מוסיקה וקצב וכמובן איזו חצאית טוטו או שמלת נסיכות.
שטיח ריקוד הוא שטיח עשוי ניילון או פלסטיק ושילוב בד, לפעמים מרופד כדי למנוע זעזועים, המתחבר למחשב בדרך כלל ישנם שטיחי ריקוד שמחברים לקונסולות משחקים ושטיחי ריקוד שפועלים על בטריות עם מוסיקה מובנית וללא צורך בחיבור למחשב.
על מסך המחשב מופיעים סימנים, לרוב חיצים, בכיוונים שונים והילדות רוקדות על שטיח לפי הקצב והכיוון: מרכז, קדימה, אחרוה, שמאל, ימין, קפיצה על רגל אחת או קפיצות עם שתי רגליים וכולי. שטיח ריקוד לרוב מגיע עם תוכנה או משחק מחשב שבאמצעותו אפשר לשחק וגם לבחור מבין שירים שונים את המוסיקה האהובה עלייך, ולבחור רמת קושי – כי בסוף יש נקודות.
אם הילדה שלכם אוהבת ריקודים וגם בראץ, שטיח של ריקוד של בראץ ישמח אותה מאוד! שטיח ריקוד של בראץ יכול להיות משחק טוב בבית, לבד או עם חברות ואפילו אמא או אחות גדולה (גם בנים אוהבים לשחק על שטיח ריקוד). שטיח ריקוד יכול להיות משחק במסגרת יומולדת או מסיבת בנות, מסיבת פיג'מות או מפגש עם כמה חברות אחר הצהריים. אם הילדה שלכם אוהבת לשחק משחקי דמיון, של נסיכות ,ארמון, בראציות, לעשות הצגות ומופעים, שטיח ריקוד ישתלב מצוין בכל המשחקים הללו ויכול להיות מרכז הבמה בהופעה הקטנה שלה.
למעשה קיימים כמה סוגים של שטיחי ריקוד בראץ.
שטיח ריקוד בראץ מתחבר בקלות, שטיח ריקוד בראץ מלאכיות הרוק, שטיח ריקוד בראץ למסיבה.
שטיח ריקוד בראץ דאנס דיווה הוא שטיח ריקוד בעיצוב מיוחד, שונה שטיחי ריקוד אחרים בראץ ובכלל: שטיח ריקוד מואר בצבע שחור. על גבי השטיח נדלקים אורות בזמן הריקוד- מאוד מגניב. שטיח ריקוד דיווה של בראץ כולל שני שירים בלבד, אך האטרקציה בשטיח זה היא האורות הנדלקים שאחריהם צריך לעקוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה