יום ראשון, 27 ביוני 2010

הכנת תיק בראץ


כל אחת יכולה להכין בעצמה תיק בראץ מקסים, יצירה אישית שמתאימה לחופש הגדול, לשבת בבית, לקייטנה, למפגש של חברות וכמובן – יצירת תיק של בראץ היא פעילות מקסימה ליום הולדת בנות או יומולדת בראץ.
אז מאיפה מתחילים? אפשר לחשוב על כל מיני דברים שתרצו לשים בתיק, למשל מדבקות בראץ, חוברת צביעה של בראץ, טושים או קעקועים, מראה קטנה או אביזרי שיער. לפי זה בחרו את גודל התיק הרצוי.
הפעם נסביר כיצד להכין תיק בראץ המתאים בגודלו לנשיאת ספר, חוברת ועוד.
מוכנים? זה ממש פשוט! נדרשת עזרת מבוגר.
מבקשים מאמא או אבא גופיה ישנה שהם כבר לא צריכים. אם יש להם מבחר גדול של גופיות כאלה... מנסים לחפש צבע שאתן אוהבות, ורוד, סגול, תכלת, משהו עם פסים -או דוגמות אחרות, בקיצור, כל מה שבא לכן. כל צבע הולך, גם גופיה לבנה תניב תיק בראץ מקסים!
את החלק התחתון של הגופיה תופרים, ליתר דיוק מבקשים מאמא או אבא שיתפרו, במכונת תפירה או בתפר פשוט ביד, שלוקח רק כמה דקות עם חוט ומחט. אין לכם כוח לתפור? יש לי פתרון הרבה יותר קל. השתמשו בדבק חם או דבק טקסטיל והדביקו את שני החלקים התחתונים של הגופיה זה לזה.
מה שנוצר כרגע הוא תיק, סגור בתחתיתו, פתוח בחלק העליון (איפה שבמקור נכנס הראש בתוך הגופיה), ועם שתי ידיות (מה שבמקור היו הכתפיות של הגופיה).
חמוד, נכון? ומה עושים עכשיו? הופכים את התיק הממוחזר שלנו, לתיק בראץ משגע ומקורי!
אפשר לקחת פיסת בד, לצייר עליה בראץ ולהדביק בחזית או לתפור. את כל השוליים של ההדבקה הזו עטרו בקישוטים קטנים, פיסות בד, חרוזים, כפתורים ישנים, סקטים קטנים – כל מה שמצאתם בבית וההורים התכוונו לזרוק. תשאלו אותם מראש במה אפשר להשתמש ליצירה ובקשו מהם שיתנו לכם כל מיני קישוטים קטנים שהם כבר לא צריכים.
אם אינכם יודעים לצייר בראץ, תוכלו להדביק מדבקות בראץ גדולות ולעטר בקישוטים, בדבק נצנצים, לתפור כמה כפתורים כדי להוסיף מרקמים וצבע לתיק שלכם. במקום תמונת בראץ, תוכלו לגזור מפיסת בד אדומה או ורודה לב גדול ולתפור אותו לחזי התיק, או כוכב צהוב מלבד, כל מה שעולה בדעתכם. זהו זה! אתם מוכנים להתחיל למלא את התיקים שלכם בכל חפץ בראצי שעולה בדעתכם, פנקסים, עטים, טושים וכולי. ביומולדת: זה רעיון מגניב ליצירה ופעילות עם הילדות, בסופו תיקח כל ילדה הביתה את התיק שהכינה עם כמה הפתעות בראץ שתכינו או תקנו מראש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה