יום שלישי, 29 ביוני 2010

משחקי קופסא וצעצועי בראץ


אם הילדה שלכם אוהבת בראץ, או אתם מכירים ילדה כזו, נכדה, אחיינית, קרובת משפחה או חברה, יש המון צעצועים ומשחקי בראץ שהיא תאהב לקבל. הנה רשימה חלקית בלבד של משחקי קופסא ויצירה של בראץ:
1. סט חרוזים בראץ. ערכה מקסימה בקופסאת תכשיטים גדולה ושטוחה, הכוללת תליונים כסופים עם דמויות בראץ מוטבעות על גבן, חרוזים בגדלים שונים, מבריקים ושקופים בגווני ורוד, תכלת, ירוק, סגול, כתום, כסף וזהב. תליוני לבבות, חרוזי פרחים מקסימים בשילוב יהלומים – (בכאילו) ועוד. הערכה כוללת חוטים מיוחדים להכנת תכשיטים, צמידים שרשראות וטבעות.
2. סט קעקועי בראץ – ערכה הכוללת קעקועי בראץ, קעקועים מוכנים וכן דפי קעקועים לצביעה. הקעקועים נשארים כמה ימים על העור, ולאחר מכן נשטפים במים וסבון.
3. פאזלים של בראץ
4. ערכת הכנת תמונה של בראץ לחדר, הכוללת מסגרת עם בד קנבס ועליו ציור שחור לבן של דמויות בראץ, וצבעים לצביעה. לאחר צביעת דמויות בראץ אפשר לקשט, להדביק נצנצים וכל רעיון אחר שעולה בדעתכן ולתלות בחדר.
5. קופסאת תכשיטים של בראץ עם אזעקה ומנעול הפועל עם זיהוי קולי. מקליטים סיסמא (כל מילה או משפט קצר שתרצו), ופתיחת הקופסא תתאפשר רק כשהמכשיר יזהה את הקול שלכן חוזר על הסיסמא. אם מישהו אחר ינסה לחזור על הסיסמא, הקופסא תזהה שזה לא הקול שלכן ותשמיע אזעקה מלווה בהתראה.
6. הכנת דיסקיות של בראץ: ערכה להכנת דיסקיות בראץ במבחר דגמים דמויות, מוסיפים לדיסקיות קעקועים, צבעים ואבנים נוצצות לקישוט ויוצרים דיסקיות שאפשר לענוד כשרשרת או להצמיד לתיק, ג'ינס וכדומה.
7. מזוודת יצירה של בראץ "יומן לכל עט". ערכה מקסימה בתוך מזוודת פלסטיק קטנה בגווני סגול וורוד. הערכה כוללת כל מה שצריך כדי ליצור יומן ועט של דמויות בראץ. צינורות פסלטיק ליצירת עטים, מילוי עטים, חרוזים לקישוט העט, יומן ומדבקות בראץ.
8. מזוודת יצירה של שוקולד בצורות בראץ. מכיל תנית ליציקת השוקולד המומס (וגם מכיל שוקולד להמסה) בצורות בסטייל בראץ: לוגו בראץ, שפתיים, כוכבים ועוד. הערכה כוללת גם מקלות סוכריה ליצירת שוקולד על מקל בצורות מנושא בראץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה