יום שלישי, 8 ביוני 2010

בראץ פוסטרים לקישוט החדר


פוסטרים או מדבקות של בראץ לקישוט החדר יתקבלו בשמחה בקרב ילדות קטנות. כל ילדה שאוהבת בובות בראץ תשמח לקשט את החדר בפוסטר, תמונה של ברא או מדבקות קיר גדולות של בראץ.
אפשר לתלות תמונות או פוסטרים של בראץ מעל המיטה, מעל השידה, על הקיר או על דלת החדר.
רוב הבנות יאהבו את הרעיון, לא תמיד האמהות ישמחו גם כן.
אמהות יודעות שאם רוצים להוריד את התמונות, המדבקות או הפוסטרים ישאירו סימנים על הקירות, או שהילדות ירצו להחליף את התמונות כעבור זמן מה, או שהן פשוט תופסות להן יותר מדי מקום בחדר או אינן משתלבות עם העיצוב שהאמא בחרה לילדה בעמל רב.
אם בכל זאת רוצים לשמח את הילדות בתליית תמונות של בראציות על הקירות או פוסטרים, אפשר לתלות מדבקות קיר על החלון, למשל. כשרוצים אפשר להסתירן באמצעות וילון ואפשר להציגן לראווה בכל עת. מדבקות קיר ישאירו פחות סימנים על החלון ובוודאי יהיה קל יותר לנקות את הסימנים.
אפשר במקום פוסטרים, למסגר תמונות קטנות של בראץ ולתלות אותן על הקיר, להניח אותן על השידה, שולחן הכתיבה או ליד המיטה. קח אפשר להנות מתמונות בראץ קטנות בחדר בלי שהן יתפסו מקום רב, אפשר להזיז אותן ממקום למקום ולשנות עיצוב בקלות וגם לחוס על צבע הקיר, לטובת אמא.
מי שבכל זאת רוצה להתפרע ולתלות פוסטרים של בראץ על קירות החדר שלה, יכולה לקנות פוסטרים של בראץ, לקבל פוסטרים בקניית סטים ואריזות שונות של בראץ או להדפיס בעצמה תמונות יפות של בראץ ולעשות מהן פוסטרים לתלייה על הקיר.
גם בחנויות נמכרים פוסטרים של בראץ או תמונות ממוסגרות, ביניהן גם תמונות שחור-לבן על גבי קנבס, אותן הילדה יכולה לצבוע בעצמה ותלות את הצירה בחדר שלה לקישוט. ביצירת תמונה משל עצמך לחדר את יכולה להעתיק צבעים ודוגמאות, סגנונות ושילובים של בובות בראץ אמיתיות או להעציק מתוך פוסטר של בראץ. לחילופין, אפשר לבחור לבד צבעים, ציורים או דוגמאות ולעשות בעצמך שילוב אופנתי מיוחד משלך. כמו עם דפי צביעה, זה כיף לעצב בעצמך בגדים לבובות בראץ ולשחק עם התאמות צבעים כמו שאת אוהבת.
אפשר להשיג פוסטרים של בראץ מתוך סרטי בראץ או סדרת בובות חדשה או אפילו להחליף מדי פעם את הפוסטרים שתליתם בחדר, כדי לגוון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה