יום שלישי, 22 ביוני 2010

מצלמה דיגיטלית של בראץ


הנה עוד גאדג'ט מדליק של בראץ שמתאים לילדות בגיל בית הספר או בגילאי הגן סביב גיל 5. מצלמה דיגיטלית של בראץ לילדה שאוהבת לצלם או תמיד סוחבת לכם בחביבות את המצל מה, או הטלפון הנייד "רוצה לצלם..." ו "תראי לי מה יצא...". לא עוד! תנו לילדה לצלם לבד ותעשו את זה בסטיילף עם מצלמה דיגיטלית של בראץ שילדות ישתגעו עליה.
אפשר להפוך את רכישת המצלמה הזו ליום ברץ שלם, במיוחד לקראת החופש הגדול או הקיץ הארוך...
קחו לים כמה בובות בראץ וצלמו הפקת אופנה לקיץ. אל תשכחו לקחת איתכם בגדים ואביזרי אופנה מדליקים של בראץ. לבשו בגדים כמו של בראץ והצטלמו עם בובות בראץ שאתן לבושות כמותן.
תכננו הצגת בראץ, מופע מוסיקה או תצוגת אופנה בראץ וצלמו את המופע, תמונות מההכנות למופע או החזרות, אפשר להכין תפאורה, תלבושות, להתאפר עם אמא או לעשות תסרוקות זהות לילדה ובראץ. תעדו הכל במצלמה החדשה שלכם והדביקו באלבום למזכרת.
מצלמה דיגיטלית של בראץ אפשר לקנות בעיצובים וצבעים שונים. מצלמה דיגיטלית של בראץ בגווני סגול בהיר עם פרחים, יפה מאוד. מצלמה נוספת היא מצלמה כסופה וכן מצלמת וידאו ורודה מקסימה של בראץ. ניתן להשיג מצלמה דיגיטלית של בראץ לתמונות ווידאו עם חיבור USB ולהעלות תמונות למחשב כרגיל.
מצלמה דיגיטלית אחרת ומיוחדת של בראץ מגיעה בסט מהסרטים – סט בראץ הכולל בובת בראץ (למשל, של שרידן) כשמאפייני הסט הם: הפקת סרט קולנוע. הסט כולל בובה, מצלמה שהופכת את התמונות לסרט קצר, אפשר לחבר אותה לטלויזיה או למחשב. הבובה עצמה לבושה כמיטב המסורת ההוליוודית בשמלת שטיח אדום לבנה ונוצצת, מוכנה לנשף האוסקר. חוץ מבובות שרידן, אפשר למצוא גם סט זהה הכולל את סשה – אחת מבובות בראץ האהובות ביותר, לובשת שמלת זהב ארוכה והוליוודית.
חוץ מסשה ושרידן, הסט קיים גם עם הבראציות: יסמין, ג'ייד קלואי. כל אחת מהן לובשת תלבושת חגיגית אחרת בגוונים זהובים או כספוים ולבנים. קלואי היא בובת בראץ אהובה מאוד, בסט הזה היא לובשת שמלת אוסקר מדהימה בצבע תכלת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה