יום ראשון, 13 ביוני 2010

בגדי בראץ לילדות


כבר בתחילת שנות האלפיים החלו להגיע לארץ בגדי בראץ לילדות, בעיקר חולצות, טי שירטים וחליפות גן. בראץ היה מותג חדש בארץ, ולמרות שיצא בשנת 2001, בארץ שגעון בראץ האמיתי החל בשנת 2004-2005 בערך, ומאז הכל היסטוריה, בראץ כבשה כל פינה.
עוד לפני שהגיעו לארץ בגדי בראץ לילדות ותחפושות בראץ, ילדות כבר הכינו לעצמם או עיצבו עם אמא תלבושות בראץ ותחפושות בראץ למסיבות או לפורים, למסיבות פיג'מות ומחשקי התחפשות והצגות.
נעלי בית דמויי פרווה עם דובונים, פיג'מה מתוקה וקוקיות או ג'ינס וחולצה צבעונית עם ג'קט מעל היוו את מרכז ההתחפשות, עם השלמת הלוק על ידי תסרוקות יוצאות דופן ואיפור מכל הבא ליד.
כיום ניתן למצוא בגדי בראץ לילדות בכל פינה, בכל חנות ומרכז קניות, וכמובן הרבה בגדי בראץ לילדות באינטרנט, בגדים יד שנייה או בגדי בראץ חדשים לחלוטין בכל מיני סגנונות, תחפושות אבל גם בגדי יום, חליפות גן, שמלות, פיג'מות וחליפות יפות או שמלות למסיבות.
את המראה הזה אפשר להשלים בקלות עם תיק בראץ, תכשיטי בראץ, צמידים, שעונים ואקססוריז רבים של בראץ שניתן למצוא בחנויות רבות.
בובות בראץ לבושות בתלבושות יוצאות דופן, אופנה מקורית ומיוחדת שלא הייתם רוצים לראות דווקא את הילדה שלכם מתלבשת בבגדים כאלו. תלבושות כאלה במידות של ילדו קיימות, אך בעיקר בתחפושות לאביזרים לתחפושות.
אם אתם מחפשים בגדי בראץ לילדות ליום יום, לגן או לבית הספר או בגדי בראץ חגיגיים למסיבה, תוכלו למצוא המון בגדים ואפילו סטים מוכנים, מתוקים מאוד, שישמחו כל ילדה שאוהבת בראץ ורוצה ללבוש בגד של הבובות שהיא אוהבת לשחק איתן.
נעלי בראץ: נעליי ספורט של בראץ עם הדפס של דמויות בראץ בצדדים, כפכפי בראץ או נעלי בית של בראץ מכל מיני סוגים וחומרים: כפכפי ים, כפכפים ליום יום, כפכפים יפים לחגיגה, עם פאייטים או בלי, נעלי בית פרוותיות או נעליים רכות.
כובעים של בראץ: כובעי מצחיה, מצחיות, כובעים רחבי שוליים, כובעי צמיר או כובעים לחורף, כובעים ספורטיביים וכובעים אלגנטיים עם ציורים או הדפסי בראץ, עם עיטורים או דמוי יהלומים.
פיג'מות של בראץ בכל הסגנונות: פיג'מות חליפה הכוללות מכנסיים וחולצה, ארוכים או קצרים, בגווני ורוד, ירוק, סגול, לבן ועוד עם הדפסים של בראץ וקישוטים נוספים. כמו כן ניתן למצוא כותנות לילה של בראץ בכל המידות.
חולצות של בראץ קיימות בסגנונות שונים: מחולצות פשוטות או חליפות גן ועד חולצות חגיגיות בגוונים בהירים, חולצות לבנות עם כיוווצים בשרוולים או בצדדים, עם לוגו בראץ מוזהב ודמויות בראץ עדינות בגוונים נוצצים או בצבע אחד, לשמירה על מראה אלגנטי ופחות צעקני.
אפשר לקנות ג'ינסים של בראץ בגזרת שלושת רבעי, קצר או ארוך, עם דמויות בראץ ועיטורים חביבים, מכנסיים קצרים ווג'קט ג'ינס עם דמויות בראץ או ג'קט ג'ינס בסטייל בראץ שיתאים גם לתחפושת.
עוד אפשר להשיג המון בגדי ים של בראץ, מאוד יפים כל מיני צבעים עם כל דמוית בראץ, צעיפים, קישוטי בראץ לנעלי קרוקס, מגבות בראץ, מעילים וקפוצ'ונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה