יום ראשון, 20 ביוני 2010

מצעים בדוגמאות בראץ


מצעים למיטה של בראץ – הנה חוויה ללכת לישון עבור כל ילדה שאוהבת בראץ, בגילאי הגן או גילאי בית הספר הצעירים.
אם הילדה שלכם אוהבת בובות בראץ, היא וודאי תשמח לקבל סט מצעים של בראץ, שאפשר להשיג בכל מיני צבעים ועיצובים, עם מגוון דמויות בראץ.
לפני שאתם חושבים על מצעים בורוד פוקסיה בשילוב בורדו צעקני, קבלו חידוש: זה לא חייב להיות ככה.
נכון, יש המון מצעים וסטים של כלי מיטה בדמויות בראץ שהם ילדותיים ומלאי צבעים וציורים, כמו שילדות אוהבות. אבל אם הילדות כבר קצת גדולות, ומחפשות (וגם ההורים) משהו פחות צעקני ושעדיין ייתן את הסטייל הזה של בראץ, ישמח את הילדות ויהיה עדין ואלגנטי, יש המון עיצובים שכדאי לכם לבדוק. מחירי הסטים אינם גבוהים, ישנם סטים יקרים אך גם סטים במחירים שיפתיעו אתכם, ועל מותגים תמיד יש מבצעים והנחות בכל מיני הזדמנויות, כך שתוכלו למצוא בקלות סט מצעים של בראץ שגם יתאים לגודל הארנק.
סט יפה ומקורי של מצעי מיטה בראץ הוא סט שחור לבן בהדפס זברה עם גימור ורוד פוקסיה, כרית ורודה שעליה מודפס לוגו בראץ בורוד בהיר. הסט לא כולל תמונות של בובות בראץ, רק עיצוב בראצי לכשעצמו.
קיימים סטים בצבעים כמו: צבוה, כתום או ורוד חזק, אדום עם הרבה דמויות וציורים. אלה סטים שישמחו את הילדות ומכניסים הרבה צבע לחדר, אך לא כל כך שקטים בעיניים. אם אתם מחפשים גוונים שלווים יותר, תוכלו למצוא סטים בגווני ורוד בהיר או ורוד עתיק, עם דמויות בראץ בסגנון רטרו, סט מצעים לבן עם פרחים בצבע תכלת וסגול לילך בהיר ופיה, כשבחלר העליון ציורים עדינים חסית של בראץ.
סט יפה נוסף הוא סט מצעים מנוקד תכלת – לבן, עדין, עם ציורי ארבע דמויות בראץ וכריות סגולות ללא ציורים, עם לוגו בראץ.
קיימים גם מצעים של בראץ בייביז, חמודים מאוד, עם ציורים של בראץ תינוקות.
מצעים למיטה עם דמויות בראץ בגווני חום, סטים של ציפיות לכריות בורוד אוסגול עם דמויות של קלואי וסשה.
בנוסף אפשר למצוא המון כיסויי מיטה מקסימים, למי שלא רוצה דווקא סט מצעים של בראץ אבל כן רוצה לקשט את החדר והמיטה עם דמויות בראץ בגדול – כיסויים מרהיבים שכל ילדה תתפעל מהם.
חוץ מכיסויי מיטה ומצעים של בראץ, אפשר לקנות וילונות בראץ בהירים, ישנם וילונות לבנים עם דמויות בראץ – ורק תתחשבו על האפשרויות, חוץ מלתלות אותם על החלונות, אפשר להפוך אותם לתיאטרון בובות בראץ ברגע...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה